- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 19:00
Neve: Michigan International Speedway
Helyszín: Cambridge Township, Lenawee County, Michigan, USA
Megnyitása: 1968
Hossza: 2 mérföld
Típusa: D ovál
- kanyarok: 18°
- rajt/cél: 12°
- hátsó egyenes: 5°
A 1996-os évben az Indy Racing League (IRL) a CART-tól független bajnokságot indított. Ennek megfelelően az 1996-os Indianapolis 500 versenykiírása az IRL nyílt provokációja volt a CART ellen: a 33 fős mezőnyből 25 helyet saját részre tartott fenn a rendező szervezet, ezzel ellehetetlenítve a teljes CART mezőny felvonulását. A CART erre válaszként úgy döntött, hogy bojkottálja az eseményt és az Indy 500-zal párhuzamosan (egyazon napon és egyazon órában) megrendezi a saját 500 mérföldes "ellenversenyét".
Bekövetkezett az, amitől '94 óta rettegett mindenki: az észak-amerikai nyíltkerekes autóversenyzés szakadása kiteljesedett: az 1996-os Indy 500 a CART csapatai és versenyzői nélkül zajlott le.
Az „ellenverseny” új helyszíne adott volt, hiszen Indianapolis mellett régóta a Michigan International Speedway adott helyet az IndyCar második legrangosabb 500 mérföldes versenyének. Sok Indy ovállal ellentétben Michigan - tulajdonosa Roger Penske révén - továbbra is kitartott a CART mellett. Így történt, hogy 1996-ban, nem titkolt, hagyományteremtő szándékkal, az immáron néhai IndyCar legnagyobb csapatainak és versenyzőinek felvonultatásával került sor az első „United States 500” elnevezésű megmérettetésre, mely győztesének fődíja a legendás Vanderbilt trófea lett.
1999-ben került sor az utolsó U.S. 500 lebonyolításra.
U.S. 500 győztesei:
1996 : Jimmy Vasser - Reynard/Honda
1997 : Alex Zanardi - Reynard/Honda
1998 : Greg Moore - Reynard/Mercedes
1999 : Tony Kanaan - Reynard/Mercedes
A pálya szervízsávval rendelkezik. A szervízsávot a pályától sárga/fehér záróvonal választja el a "szélvészgyors" pályaívtől. A szervízsávról a pályára a T2 után, a hátsó egyenesben lehet kitérni, azután, hogy a sárga vonal fehérre vált. Kihajtáskor maradjatok a belső íven!!! Ugyan ez vonatkozik a zöld zászlós periódus alatti pit bejövetelre: a pályáról a szervízsávba a T3 előtt, a hátsó egyenesben kell letérni. A szervízsávban vigyázzatok a sebességre, az autót tartsátok a fehér záróvonal alatt! A záróvonal alatt előzni tilos!
PÁLYA KONFIGURÁCIÓ: SUPERSPEEDWAY
FORMÁCIÓS KÖR SEBESSÉGE: 120 kmh (75 mph)
RAJTOLÁSI SEBESSÉG: 195 kmh (120 mph)
PIT LIMIT: 120 kmh (75 mph)
Szerver:
Szervernév: ! IndyCar - MaSzim.hu
Szerver IP: 87.229.108.129:34280
Jelszó: Dixon
Letöltések:
Mod: IndyCar 2013 Mod
Pálya: Michigan
Motor sérülés javítás: JAVÍTÁS
Hotlap
LIVE TIMING
2014.01.03., Péntek-i teszt menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 80 kör
2014.01.05., Vasárnap-i teszt menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 80 kör
2014.01.10., Péntek-i teszt menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 100 kör
2014.01.12., Vasárnapi verseny menetrendje :
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 250 kör
Jelentkeztek:
Matte
BengA
Tommy
Dietrich
Gadfly
finisher
RPeti
Bandika
WA Mozart
Gstyle
Bodnar
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Szerver elindítva Michigannel.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jövök
Szerintem erre a hétre is be lehetne még iktatni 2 teszt futamot péntek meg vasárnapra, hogy hogy akinek kell ovál jogsi vagy megerősítés biztosan itt tudjon lenni valamelyiken.
Szerintem erre a hétre is be lehetne még iktatni 2 teszt futamot péntek meg vasárnapra, hogy hogy akinek kell ovál jogsi vagy megerősítés biztosan itt tudjon lenni valamelyiken.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Díjazom az ötletet. Nekem mindkét nap pont jó lenne...a gyakorlás igen csak jól jönne.Tommy78 írta:Jövök
Szerintem erre a hétre is be lehetne még iktatni 2 teszt futamot péntek meg vasárnapra, hogy hogy akinek kell ovál jogsi vagy megerősítés biztosan itt tudjon lenni valamelyiken.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Oválokra nem jövök.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
persze h jövök, hiszen nem szeretném, hogy a két R. Péter unatkozzon
--------------
Teszteltem most x kört a szerveren és bár úgy gondolom, hogy az ovál setupolási tudományom nem épp az erősségem, ettől független most úgy érzem, hogy sikerült egy viszonylag gyors de azért stabil vmit alkotnom. Persze biztos lesznek ennél még sokkal jobb beállítások, de a pálya és az ívek ismerkedéséhez (itt elsősorban leendő vizsgázókra gondolok) remélhetőleg egy hasznos segítség lehet a számukra.
LETÖLTÉS (jobb klikk mentés másként)
A beállításról pár szóban annyit, hogy alap helyzetben a T2 kijárat és T3 bejárat igen "csúszós" tud lenni, ami ennél a setnél valamelyest finomítva lett. Ha esetleg vkinél továbbra is fennállna ez a jelenség, akkor érdemes a kormányzárral játszani, hiszen én 200 fokon használom a kormányomat, tehát a jelen setupban ehhez van beállítva a kormányzár. (ha vki 200 foknál kisebbel megy, akkor feltehetően még lejjebb kell venni a kormányzárat, viszont ha vki 200-nál többel, akkor annál magasabb értéket kell beállítani, de persze ez érzés/megszokástól is függ)
Köridőben (megtankolva) átlag ~31.3xx-at lehet menni vele és a legjobban a jobb első gumi kopik, melynek a mértéke egy etapon kb. 34%. A motor és a jobb első gumi sem ment nálam 100 Celsius fok fölé, tehát elviekben bírnia illene a teljes távot.
--------------
Teszteltem most x kört a szerveren és bár úgy gondolom, hogy az ovál setupolási tudományom nem épp az erősségem, ettől független most úgy érzem, hogy sikerült egy viszonylag gyors de azért stabil vmit alkotnom. Persze biztos lesznek ennél még sokkal jobb beállítások, de a pálya és az ívek ismerkedéséhez (itt elsősorban leendő vizsgázókra gondolok) remélhetőleg egy hasznos segítség lehet a számukra.
LETÖLTÉS (jobb klikk mentés másként)
A beállításról pár szóban annyit, hogy alap helyzetben a T2 kijárat és T3 bejárat igen "csúszós" tud lenni, ami ennél a setnél valamelyest finomítva lett. Ha esetleg vkinél továbbra is fennállna ez a jelenség, akkor érdemes a kormányzárral játszani, hiszen én 200 fokon használom a kormányomat, tehát a jelen setupban ehhez van beállítva a kormányzár. (ha vki 200 foknál kisebbel megy, akkor feltehetően még lejjebb kell venni a kormányzárat, viszont ha vki 200-nál többel, akkor annál magasabb értéket kell beállítani, de persze ez érzés/megszokástól is függ)
Köridőben (megtankolva) átlag ~31.3xx-at lehet menni vele és a legjobban a jobb első gumi kopik, melynek a mértéke egy etapon kb. 34%. A motor és a jobb első gumi sem ment nálam 100 Celsius fok fölé, tehát elviekben bírnia illene a teljes távot.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Holnapi napra beírhattok egy ovál vizsgára, persze ha megfelelő!
Azazamaz #7
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Hi, beraktam a pályát és pályabetöltésnél openerror mas file jnscommon.mas hibár ír, ötlet?
Balogh András
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Biztos, hogy jó helyre másoltad?Bandika írta:Hi, beraktam a pályát és pályabetöltésnél openerror mas file jnscommon.mas hibár ír, ötlet?
így kéne kinéznie: GameData/Locations/JNSMichigan
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Bandinál mindig eltűnnek a MAS fájlok. MTCC-ben is eltűnt a coreshaders.mas, úgyhogy én meg se lepődök.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Sajnos nekem a pentek estek nem jok. Viszont sokan felajanlottak segitseguket es Gstyle is biztosan lesz, szoval nem kizart hogy le fogsz tudni vizsgazni ma.Bodnar írta:Holnapi napra beírhattok egy ovál vizsgára, persze ha megfelelő!
Feladatok ovalon:
1. 10X%
2. BEKI (5db)
3. TTT
4. Tesztverseny (min.50%)
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Mára megjavultTommy78 írta:Bandinál mindig eltűnnek a MAS fájlok. MTCC-ben is eltűnt a coreshaders.mas, úgyhogy én meg se lepődök.
Balogh András
- finiser
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 165
- Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
- Admin: Admin
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jövök, tesztversenyekre is
Peter Retkes
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Ma mikor kezdünk?
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
BengA írta:Ma mikor kezdünk?
19:00-kor
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Kívülről olyan könnyűnek látszott ez az ovál versenyzés, rájöttem, nem is annyira egyszerű a történet. Jó, hogy lesz több tesztfutam, remélem jobban belerázódok a dologba.
Azazamaz #7
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Te hülye vagy, marha jól mentél...Bodnar írta:Kívülről olyan könnyűnek látszott ez az ovál versenyzés, rájöttem, nem is annyira egyszerű a történet. Jó, hogy lesz több tesztfutam, remélem jobban belerázódok a dologba.
Egyébként engem Csabi tök sokáig fűzött, hogy próbáljam ki, de marhára féltem tőle, aztán az első verseny után csak oválozni akartam, mert marhára élveztem...mondjuk gyorsabb itt sem vagyok, mint az egyéb modokban sem :D
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Csak a szélárnyék miatt tudtam ott maradni, ha lemaradok 1 mp-re attól kezdve eltűnök az éterben, saját erőből 31.0-2 között tolok ...BengA írta:Te hülye vagy, marha jól mentél...Bodnar írta:Kívülről olyan könnyűnek látszott ez az ovál versenyzés, rájöttem, nem is annyira egyszerű a történet. Jó, hogy lesz több tesztfutam, remélem jobban belerázódok a dologba.
Egyébként engem Csabi tök sokáig fűzött, hogy próbáljam ki, de marhára féltem tőle, aztán az első verseny után csak oválozni akartam, mert marhára élveztem...mondjuk gyorsabb itt sem vagyok, mint az egyéb modokban sem :D
Azazamaz #7
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Bodnar írta:Kívülről olyan könnyűnek látszott ez az ovál versenyzés, rájöttem, nem is annyira egyszerű a történet. Jó, hogy lesz több tesztfutam, remélem jobban belerázódok a dologba.
Barichello is azt mondta az első Indy500 edzések után, hogy a világ 4 legnehezebb kanyarja található ott és hogy egyáltalán nem könnyű az oválon menni, mint hiszik azt sokan.
Ez majd akkor fokozódik, ha versenyen körül vesz 8-10 autó állandóan, előtted, melletted, mögötted lesznek, 1mp-re nem lankadhat a figyelmed még az egyenesben sem.
Azt felejsd el ami F1 alatt van...itt nem szabad bevágni a másik elé, mert abból tömeg crash is lehet. Spottert figyelni kell mit mond, el kell engedni hadd menjen a következő kanyarban már te leszel szélárnyékban és vissza előzől.
Az első 500 mérföldes távot majd 3 óra alatt tettük meg, de senki nem mondta, hogy fittnek érzi magát utána
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Háát igen, azt hiszem Dietrich elég szépen kifejtette a lényegét. Én az első versenyem után kikészültem, annyira fárasztó, de mindent megér egy ilyen versenyen részt venni és ami fontosabb be is fejezni.
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Benga az a 3 órás indy 500 volt, lábgörcsökkel?BengA írta:Háát igen, azt hiszem Dietrich elég szépen kifejtette a lényegét. Én az első versenyem után kikészültem, annyira fárasztó, de mindent megér egy ilyen versenyen részt venni és ami fontosabb be is fejezni.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Az ovál tényleg jó. Vasárnap jövök, nemtom, vizsgázni? Na mindegy, lényeg, hogy jövök. Aztán valszeg futamra is.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Tesztfutam statisztikát feltennétek légyszi! Köszi!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Úgy alakult (költözünk) hogy egy darabig nekem nem jók a vasárnap esték szóval a köv 3 futamot tuti ki kell hagynom!
Manchester United
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jövök ma vizsgázni
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Nincs ovál vizsgád jelenleg, így kötelező vizsgáznod.W A Mozart írta:Az ovál tényleg jó. Vasárnap jövök, nemtom, vizsgázni? Na mindegy, lényeg, hogy jövök. Aztán valszeg futamra is.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Neked viszont van ovál vizsgád, mivel voltál az Indy 500-on. Persze ha vizsgázni akarsz akkor vizsgázhatsz:)))))Matte írta:Jövök ma vizsgázni
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- minikimi
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:19 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jövök/jönnék ovál vizsgát tenni.
Marcell Darvasi
- Peter Szentpeteri
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 115
- Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:42 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jövök ovál vizsgát tenni!
A képet köszi Gábornak :D
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Jaa én meg azt hittem meg kell újítani mint tavaly az indy 500 előtt. Akkor tesztre jövök.gstyle írta:Neked viszont van ovál vizsgád, mivel voltál az Indy 500-on. Persze ha vizsgázni akarsz akkor vizsgázhatsz:)))))Matte írta:Jövök ma vizsgázni
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
18.00 én a szerveren , vizsgázó egy szál se, szóval akkor jövőhét.
Ez van.
Sajnos ovál vizsga jó esetben is legalább 20-30 perc, hát még, ha szünetek is vannak. Sok a magyarázat, információ is, amit mindenképpen végig kell hallgatni, pl. BEKI feladat közben.
Ez van.
Sajnos ovál vizsga jó esetben is legalább 20-30 perc, hát még, ha szünetek is vannak. Sok a magyarázat, információ is, amit mindenképpen végig kell hallgatni, pl. BEKI feladat közben.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Megérte mennem a mai tesztfutamra...megint kiderült, hogy fostos vagyok...
Ilyen tempóval mehettem volna Tommy és Gadfly mögött, de egyszerűen nem mertem bevállalni az előzést és beszorultam hátul
Ilyen tempóval mehettem volna Tommy és Gadfly mögött, de egyszerűen nem mertem bevállalni az előzést és beszorultam hátul
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 197
- Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
BengA írta:Megérte mennem a mai tesztfutamra...megint kiderült, hogy fostos vagyok...
Ilyen tempóval mehettem volna Tommy és Gadfly mögött, de egyszerűen nem mertem bevállalni az előzést és beszorultam hátul
Akkor én mit mondjak?! 2. körbe falhozvágom, boxbejáratot elnéztem, mentem 1 kört szárny nélkül, felérek a bolyra azt elkezdem rángatni a kormányt mint a hülye gyerek, azt repesztek a falba ...
Azazamaz #7
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Visszanézve replay-eket, borzasztóan lassú vagyok, 10-12 km/h-s különbség is van.
Szóval ha Péntekig nem tudom megoldani azt a pici kis finom beállítást(remélem sikerül, bár nem vagyok nagy setuppos:)) ), amit valaki megtalált, akkor visszalépek az ovál versenyzéstől.
Nem akarok a lassúságommal senkit sem akadályozni a versenyben, meg hát nem is látom értelmét, hogy esetleges hibamentes versenyzés mellett is 4-5 kört kapjak.
Úgy látszik két set van a "piacon":)) Az egyik jobb, a másik nem annyira:)) Bár ez nem gond csak nagynak találom a különbséget, a két set között, és én személy szerint nem akarok akadály lenni a versenyben.
Szóval ha Péntekig nem tudom megoldani azt a pici kis finom beállítást(remélem sikerül, bár nem vagyok nagy setuppos:)) ), amit valaki megtalált, akkor visszalépek az ovál versenyzéstől.
Nem akarok a lassúságommal senkit sem akadályozni a versenyben, meg hát nem is látom értelmét, hogy esetleges hibamentes versenyzés mellett is 4-5 kört kapjak.
Úgy látszik két set van a "piacon":)) Az egyik jobb, a másik nem annyira:)) Bár ez nem gond csak nagynak találom a különbséget, a két set között, és én személy szerint nem akarok akadály lenni a versenyben.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Amit Ákos kirakott az sajna annyira nem jó, azon lehet finomítani.
Amiért lassú vagy az az, hogy Gingerék 0-ás szárnnyal mennek, na ha Ákosét leveszed 0-ra akkor viszont repülsz mint a kismadár. VISZONT ha a felfüggesztés keménységét levettem kb felére mindenhol, akkor már jó volt. Persze így se lettem sokkal gyorsabb, de kiindulásnak jó lehet.
Amiért lassú vagy az az, hogy Gingerék 0-ás szárnnyal mennek, na ha Ákosét leveszed 0-ra akkor viszont repülsz mint a kismadár. VISZONT ha a felfüggesztés keménységét levettem kb felére mindenhol, akkor már jó volt. Persze így se lettem sokkal gyorsabb, de kiindulásnak jó lehet.
Buchert Csaba
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
0-ás szárnnyal mentem én is
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
előre szeretném leszögezni, hogy jó szándékaim vannak, segyteni és nem arcoskodni szeretnék, kérlek benneteket, hogy így olvassátok végig amit írok.
Tudjátok, fura dolog ez.
2 setup kering, és így nincs értelme versenyezni?
Oválra setet készíteni nem varázslat. Tekergetni kell az autót jobbra balra, az összes létező és állítható paramétert egyesével és menni egy mért kört, ami ~30-31mp. Felvezetővel együtt nagyságrendileg 1perc. Roadra tesztelni ~háromszor ennyi ideig tart, mégis van aki beletesz néhány száz kört egy pályába.
Akik ismernek tudják, hogy amikor van időm, sokat tesztelek, oválra főként. Gondolom a köridők alapján is sejthető, hogy Gingerrel közösen készítettünk rengeteg melóval (figyelem, a már emlegetett fejenként több száz kör teszttel) egy alap settet, azzal mentünk mindketten. Gadfly publikus setupja 31.3-at tud megtankolva, mégis 30.5-6 körüli időket megy mostanában.
@Gadfly
Nem lenne jó bevallani, hogy már nem azt használod és ne is kínlódjon vele senki? Ezzel szerintem egy csomó pilótát félrevezetsz és ahelyett, hogy mindenki elkezdené tekergetni az autót, azzal kínlódik.
@Mindenki
Miért lett annyira természetes, hogy oválon kapunk setupot majd valakitől? Road-on nem divat a setup osztogatás (vagy legalábbis én kimaradok belőle ), bárkinek bármekkora a lemaradása. Ott miért nem természetes, hogy várjátok a settet? Miért van az, hogy néha a legprofibbak is elindulnak rossz irányba és szárnyállásokat kérdezgetnek? Nem 30-40 kör teszt után, hanem mindezt úgy, hogy benne van legalább 200kör a kezükben. Az mennyi idő? Mennyi energia?
Tiszta víz a pohárba:
Ha nem szivárogtattuk volna ki a settet, jelen állás szerint köbö Gingerrel versenyeznénk az első két helyért. A szivárogtatásnak mindig az lett a vége, hogy nagyjából mindenkihez eljutott, mert ez így etikus. Van akitől kifejezetten azt kértem, hogy senkinek ne küldje tovább, biztos vagyok benne, hogy nem is tette (kösz BengA és bocs, hogy ilyen kellemetlen helyzetbe hoztalak vele).
Ez a fajta szivárogtatás olyan jól sikerült, hogy akinél ott van a set, félrevezet, hárít és magyaráz (tisztelet a kivételnek). egy setup nem a 0-s szárnyállás, mert az önmagában semmi. Nem a 0-s diffiktől lesz jó a köridő, mert önmagában az is semmi. Nem a lágyabb futómű a jobb, mert ez sem biztos.
Valamit szerintem, a közösségépítés szellemében, el kellene döntenünk. Legyenek publikusak a setupok, vagy tiszteljük meg annyival a másik beleölt energiáját, hogy nem várjuk el hogy helyettünk dolgozzon. Időről időre, ugyanez történik itt a fórumon.
Oválon ha valaki gyorsabb nálatok, akkor feladjátok a setupolást, mert úgyis mágus meg varázsló meg ilyenek. Ugyanaz az autó, ugyanazok a beállítások és ugyanazok a setupolás alap szabályai. (súlypont balra, kerékdőlések asszimetrikusan max értéken, bal oldalt pluszban, jobb oldalt minuszban).
A Maszim előtt csak Rallyztam, ott sosem csináltam titkot a setupjaimból, bárkinek bármikor szívesen elküldtem, mert ha a saját settemmel vernek meg, akkor lassabb vagyok. Ennyi. Itt Road-on is szoktam setupot küldeni ha azt látom, hogy valaki szenved, netalán kéri hogy segítsek. Ilyen viszonylag ritkán van, mert lassú vagyok. Oválon viszont szinte soha senki nem kér (kivéve Dietrich ) tőlem/tőlünk, mert úgysem adunk. Ebbe a pályába szerény becsléseim szerint 1000 köröm van, mindenki döntse el, hogy ez sok vagy kevés.1000 kör teszt után szeretném eldönteni, hogy odaadom valakinek vagy sem, ez nem az irigységről szól. Most már ezt sem lehet, mert a társaság egyik fele még mindig vacak, lassú, instabil settel megy, ahelyett hogy segítséget kérne, jelezné hogy elakadt. "2 set van, vagy megkapom a tutit vagy hagyom a francba, esetleg békés átmenetként elfogadom, hogy lassú vagyok".
Összegezve:
Az a bajom, hogy Road-ra a társaság nagy része rászánja az időt, hiszen pályát kell tanulni, setupolni kell, féktávokat meg kell találni, tesztelni kell a gumikopást, stb stb. Oválon csak körbe-körbe kell menni, emiatt nem is kell készülni annyit, setupot meg majd ad valaki, eddig is adott.
Itt állunk teljesen tanácstalanul, hogy mit tegyünk. Van akinek van már a mezőnyből normális settje, van aki még mindig egy rossz alapokat tartalmazóval küzd. Ez minden csak nem igazságos, és ez jól látszik a tesztversenyeken is. Szerintem az sem igazságos, hogy valakik 1000körön keresztül tesztelik a setupjukat és ebből az utolsó 750kör teszt eredménye 0,2mp körönként, odaadják mindenkinek. Egyszerűen nem éri meg többé setupolni és keresni az ezredeket. Megnézem egy körét a versenyzőnek az ívek miatt, betöltöm a setupját, és megyek 2századdal rosszabb időt, ennyi energia és idő spórolás mellett jó az.
És akkor a kérdés:
Mi a francot csináljunk most?
- nem akarunk kitolni azokkal akik egy rossz irány miatt szenvednek.
- nem szeretnénk a saját versenyünket tönkretenni az instabil settel közelekedők miatt
- nem szeretnénk senkinek megspórolni a rengeteg időt és energiát ami a settünkben van
- nem szeretnénk ha elmenne a kedvetek az oválozástól az esetleges sikertelenség miatt
- nyerni szeretnénk és nem megsúgni az ellenfeleknek, hogy hogyan tudnak legyőzni minket
- azt szeretnénk, ha nem lebegne a levegőbe, hogy mekkora genyók vagyunk, miért nem lehet mindenkinek elküldeni a settet. Azt hiszem ezt fentebb leírtam.
Visszakanyarodok, mi a francot csináljunk?
Tudjátok, fura dolog ez.
2 setup kering, és így nincs értelme versenyezni?
Oválra setet készíteni nem varázslat. Tekergetni kell az autót jobbra balra, az összes létező és állítható paramétert egyesével és menni egy mért kört, ami ~30-31mp. Felvezetővel együtt nagyságrendileg 1perc. Roadra tesztelni ~háromszor ennyi ideig tart, mégis van aki beletesz néhány száz kört egy pályába.
Akik ismernek tudják, hogy amikor van időm, sokat tesztelek, oválra főként. Gondolom a köridők alapján is sejthető, hogy Gingerrel közösen készítettünk rengeteg melóval (figyelem, a már emlegetett fejenként több száz kör teszttel) egy alap settet, azzal mentünk mindketten. Gadfly publikus setupja 31.3-at tud megtankolva, mégis 30.5-6 körüli időket megy mostanában.
@Gadfly
Nem lenne jó bevallani, hogy már nem azt használod és ne is kínlódjon vele senki? Ezzel szerintem egy csomó pilótát félrevezetsz és ahelyett, hogy mindenki elkezdené tekergetni az autót, azzal kínlódik.
@Mindenki
Miért lett annyira természetes, hogy oválon kapunk setupot majd valakitől? Road-on nem divat a setup osztogatás (vagy legalábbis én kimaradok belőle ), bárkinek bármekkora a lemaradása. Ott miért nem természetes, hogy várjátok a settet? Miért van az, hogy néha a legprofibbak is elindulnak rossz irányba és szárnyállásokat kérdezgetnek? Nem 30-40 kör teszt után, hanem mindezt úgy, hogy benne van legalább 200kör a kezükben. Az mennyi idő? Mennyi energia?
Tiszta víz a pohárba:
Ha nem szivárogtattuk volna ki a settet, jelen állás szerint köbö Gingerrel versenyeznénk az első két helyért. A szivárogtatásnak mindig az lett a vége, hogy nagyjából mindenkihez eljutott, mert ez így etikus. Van akitől kifejezetten azt kértem, hogy senkinek ne küldje tovább, biztos vagyok benne, hogy nem is tette (kösz BengA és bocs, hogy ilyen kellemetlen helyzetbe hoztalak vele).
Ez a fajta szivárogtatás olyan jól sikerült, hogy akinél ott van a set, félrevezet, hárít és magyaráz (tisztelet a kivételnek). egy setup nem a 0-s szárnyállás, mert az önmagában semmi. Nem a 0-s diffiktől lesz jó a köridő, mert önmagában az is semmi. Nem a lágyabb futómű a jobb, mert ez sem biztos.
Valamit szerintem, a közösségépítés szellemében, el kellene döntenünk. Legyenek publikusak a setupok, vagy tiszteljük meg annyival a másik beleölt energiáját, hogy nem várjuk el hogy helyettünk dolgozzon. Időről időre, ugyanez történik itt a fórumon.
Oválon ha valaki gyorsabb nálatok, akkor feladjátok a setupolást, mert úgyis mágus meg varázsló meg ilyenek. Ugyanaz az autó, ugyanazok a beállítások és ugyanazok a setupolás alap szabályai. (súlypont balra, kerékdőlések asszimetrikusan max értéken, bal oldalt pluszban, jobb oldalt minuszban).
A Maszim előtt csak Rallyztam, ott sosem csináltam titkot a setupjaimból, bárkinek bármikor szívesen elküldtem, mert ha a saját settemmel vernek meg, akkor lassabb vagyok. Ennyi. Itt Road-on is szoktam setupot küldeni ha azt látom, hogy valaki szenved, netalán kéri hogy segítsek. Ilyen viszonylag ritkán van, mert lassú vagyok. Oválon viszont szinte soha senki nem kér (kivéve Dietrich ) tőlem/tőlünk, mert úgysem adunk. Ebbe a pályába szerény becsléseim szerint 1000 köröm van, mindenki döntse el, hogy ez sok vagy kevés.1000 kör teszt után szeretném eldönteni, hogy odaadom valakinek vagy sem, ez nem az irigységről szól. Most már ezt sem lehet, mert a társaság egyik fele még mindig vacak, lassú, instabil settel megy, ahelyett hogy segítséget kérne, jelezné hogy elakadt. "2 set van, vagy megkapom a tutit vagy hagyom a francba, esetleg békés átmenetként elfogadom, hogy lassú vagyok".
Összegezve:
Az a bajom, hogy Road-ra a társaság nagy része rászánja az időt, hiszen pályát kell tanulni, setupolni kell, féktávokat meg kell találni, tesztelni kell a gumikopást, stb stb. Oválon csak körbe-körbe kell menni, emiatt nem is kell készülni annyit, setupot meg majd ad valaki, eddig is adott.
Itt állunk teljesen tanácstalanul, hogy mit tegyünk. Van akinek van már a mezőnyből normális settje, van aki még mindig egy rossz alapokat tartalmazóval küzd. Ez minden csak nem igazságos, és ez jól látszik a tesztversenyeken is. Szerintem az sem igazságos, hogy valakik 1000körön keresztül tesztelik a setupjukat és ebből az utolsó 750kör teszt eredménye 0,2mp körönként, odaadják mindenkinek. Egyszerűen nem éri meg többé setupolni és keresni az ezredeket. Megnézem egy körét a versenyzőnek az ívek miatt, betöltöm a setupját, és megyek 2századdal rosszabb időt, ennyi energia és idő spórolás mellett jó az.
És akkor a kérdés:
Mi a francot csináljunk most?
- nem akarunk kitolni azokkal akik egy rossz irány miatt szenvednek.
- nem szeretnénk a saját versenyünket tönkretenni az instabil settel közelekedők miatt
- nem szeretnénk senkinek megspórolni a rengeteg időt és energiát ami a settünkben van
- nem szeretnénk ha elmenne a kedvetek az oválozástól az esetleges sikertelenség miatt
- nyerni szeretnénk és nem megsúgni az ellenfeleknek, hogy hogyan tudnak legyőzni minket
- azt szeretnénk, ha nem lebegne a levegőbe, hogy mekkora genyók vagyunk, miért nem lehet mindenkinek elküldeni a settet. Azt hiszem ezt fentebb leírtam.
Visszakanyarodok, mi a francot csináljunk?
Peter Retkes
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Persze teljesen jogos, megdolgoztál a set-el.
Nem kötelező átadnod és nem is lehet rá kötelezni. Plusz ha át is adod, jogod van eldönteni kinek adod.
Magamból kiindulva.
Itt részemről nem arról van szó hogy a 2 set miatt nincs értelme, versenyezni.
Hanem hogy ami set van nálam, az 10-12 km/h-val lassabb, ami kb adja az a picit több mint fél mp-t. Mint írtam is, fogok vele tornázni, de sok eredményt nem várok magamtól, hacsaknem véletlen belenyúlok és sikerül javítanom a seten. Elvagyok vele, vagy sikerül vagy nem.
De ahogy neked jogod van eldönteni, hogy kiadod-e a setup-ot vagy nem, ugyanúgy pl. nekem is jogom van eldönteni, ha azt érzem hogy nagy a különbség, és valljuk be oválon körönkénti 5 tized nagyon sok, akkor nincs értelme hogy akadályozzam a többieket a pályán, mert az ekkora sebességkülönbség inkább veszélyes kategória, nomeg elég lehangoló, ha azt érzed hogy mindent megteszel, küzdesz, de kilátástalanul.
Az is igaz hogy a ki versenyez az nyerni akar, most megint magamat veszem elő mint rossz példát, nekem annyira nem lényeg a győzelem, mert tisztában vagyok a képességeimmel, és örülök, ha sikerül véletlen az 5. hely közelében célba érni.
Nem kötelező átadnod és nem is lehet rá kötelezni. Plusz ha át is adod, jogod van eldönteni kinek adod.
Magamból kiindulva.
Itt részemről nem arról van szó hogy a 2 set miatt nincs értelme, versenyezni.
Hanem hogy ami set van nálam, az 10-12 km/h-val lassabb, ami kb adja az a picit több mint fél mp-t. Mint írtam is, fogok vele tornázni, de sok eredményt nem várok magamtól, hacsaknem véletlen belenyúlok és sikerül javítanom a seten. Elvagyok vele, vagy sikerül vagy nem.
De ahogy neked jogod van eldönteni, hogy kiadod-e a setup-ot vagy nem, ugyanúgy pl. nekem is jogom van eldönteni, ha azt érzem hogy nagy a különbség, és valljuk be oválon körönkénti 5 tized nagyon sok, akkor nincs értelme hogy akadályozzam a többieket a pályán, mert az ekkora sebességkülönbség inkább veszélyes kategória, nomeg elég lehangoló, ha azt érzed hogy mindent megteszel, küzdesz, de kilátástalanul.
Az is igaz hogy a ki versenyez az nyerni akar, most megint magamat veszem elő mint rossz példát, nekem annyira nem lényeg a győzelem, mert tisztában vagyok a képességeimmel, és örülök, ha sikerül véletlen az 5. hely közelében célba érni.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Könyörögni nem fogok senkinek, hogy kérjen segítséget. Ha átküldöd (átkülditek) a setupokat, szívesen megnézem és adok tanácsot, hogy mi az ami nagyon rossz/téves benne.gstyle írta:Persze teljesen jogos, megdolgoztál a set-el.
Nem kötelező átadnod és nem is lehet rá kötelezni. Plusz ha át is adod, jogod van eldönteni kinek adod.
Magamból kiindulva.
Itt részemről nem arról van szó hogy a 2 set miatt nincs értelme, versenyezni.
Hanem hogy ami set van nálam, az 10-12 km/h-val lassabb, ami kb adja az a picit több mint fél mp-t. Mint írtam is, fogok vele tornázni, de sok eredményt nem várok magamtól, hacsaknem véletlen belenyúlok és sikerül javítanom a seten. Elvagyok vele, vagy sikerül vagy nem.
De ahogy neked jogod van eldönteni, hogy kiadod-e a setup-ot vagy nem, ugyanúgy pl. nekem is jogom van eldönteni, ha azt érzem hogy nagy a különbség, és valljuk be oválon körönkénti 5 tized nagyon sok, akkor nincs értelme hogy akadályozzam a többieket a pályán, mert az ekkora sebességkülönbség inkább veszélyes kategória, nomeg elég lehangoló, ha azt érzed hogy mindent megteszel, küzdesz, de kilátástalanul.
Az is igaz hogy a ki versenyez az nyerni akar, most megint magamat veszem elő mint rossz példát, nekem annyira nem lényeg a győzelem, mert tisztában vagyok a képességeimmel, és örülök, ha sikerül véletlen az 5. hely közelében célba érni.
Peter Retkes
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
De gondolom azok akik szenvednek a settel és látják hogy van aki megkapja a jót, lehet azért nem kérnek segítséget, mert úgy gondolják, hogy lehet nem is akar segíteni a tag, mert akinek akart annak segített.
Lehet rosszul gondolom:)
De lehet megint csak kavarom a sz@rt feleslegesen.
Lehet rosszul gondolom:)
De lehet megint csak kavarom a sz@rt feleslegesen.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
No pont ez a baj szerintem. Bármikor, bárkinek szívesen segítek ha tudok. Ha pölö Barberen Mozartnak nem mondom meg a szárnyállást, 1mp-el lett volna lassabb körönkéntgstyle írta:De gondolom azok akik szenvednek a settel és látják hogy van aki megkapja a jót, lehet azért nem kérnek segítséget, mert úgy gondolják, hogy lehet nem is akar segíteni a tag, mert akinek akart annak segített.
Lehet rosszul gondolom:)
De lehet megint csak kavarom a sz@rt feleslegesen.
Folyamatos dilemmában vagyunk, hogy ha valaki kér, vagy nem kér csak szenved, küldjünk vagy sem. Nem jó ha ez alapján szelektálunk, szeretném ha rászokna a társaság hogy magának setupoljon, segítséggel. Gingert és engem is bátran kérdezhettek, küldhetitek a jelenlegi setteket, segíteni fogunk mindenkinek
Peter Retkes
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
RPeti írta:küldhetitek a jelenlegi setteket, segíteni fogunk mindenkinek
Evidens. Peti minden egyes mondatával egyetértek. Annyit szeretnék csak hozzáfűzni, hogy egy setuppal kapcsolatos tanács nem pótolhatja a pályán való gyakorlást. Michigan tipikusan az a pálya ahol van 2-3 jó ív a kanyar be- és ki-járatokon. Küldjétek bátran a settet, de elősnek próbáljátok megtalálni az ideális íveket. Nem biztos, hogy a sötét gumizott sáv a jó. Fél méterrel szűkebben, vagy éppen szélesebben, íveltebben fordulsz a kanyarra vezető íven és 2 tizeddel gyorsabb leszel.
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Teljesen egyetértek RPetivel, kivételesen :D Szerintem setupoljon mindenki magának, főleg, aki az első 10-ben van...Mondom ezt úgy, hogy én is azok közé tartozom, akik lemaradásban vannak, tekintve, hogy én még 31-en belül sem tudok menni....egyelőre...de én eddig 200 kört se mentem...de lehet, hogy 150et se, nem tom, hotlapon ott van. Viszont tuti fogok még menni, és nem csak szerveren. Ugyanezt ajavslom mindenkinek, mármint, hogy teszteljen, és huzogassa sokat :D
Azért majd egy kérdésem biztos lesz később Petihez, valami olyasmi kaliberű, mint Barberben, de természetesen nem a szárnyakról. Mondjuk én legalább fel tudom tenni a jó kérdést :D
Menjetek még többet. Akarom mondani, menjünk!!!!
Azért majd egy kérdésem biztos lesz később Petihez, valami olyasmi kaliberű, mint Barberben, de természetesen nem a szárnyakról. Mondjuk én legalább fel tudom tenni a jó kérdést :D
Menjetek még többet. Akarom mondani, menjünk!!!!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Nem értem miért tatoznék vallomással amikor anno teljesen egyértelműen leírtam, hogy azzal megtankolva 31.3xx-at lehet menni. Az még az első napokban volt és abban az időszakban még versenyképesebb volt a cucc (nem állítottam olyat, hogy kb. 2 hét múlva a futamra is elég lesz). Sőt direkt utaltam rá, hogy feltehetően ennél vannak már jobb beállítások és még lesznek is. Mint ahogy arra is utaltam, hogy ez csak egy alapnak lesz jó főleg azoknak a pilótáknak, akik még csak most ismerkednek az ovállal és vizsga előtt vannak. Elsősorban Nekik akartam segíteni, hogy könnyebben vegyék a vizsga "akadályait", de ezt is írtam.RPeti írta: @Gadfly
Nem lenne jó bevallani, hogy már nem azt használod és ne is kínlódjon vele senki? Ezzel szerintem egy csomó pilótát félrevezetsz és ahelyett, hogy mindenki elkezdené tekergetni az autót, azzal kínlódik.
Azóta nyilván én is beleöltem jó pár kört, mert már az első tesztfutamon érezni lehetett, hogy te és Ginger fényévekre vagytok mindenkitől. Ezt követően mi is gyorsultunk, és jelenleg ott tartok, hogy egyedül megtankolva a 31.3 helyett már kb. 6 tizeddel jobban tudok. Nagyon úgy érzem, hogy nálam ez már a vége, viszont Tőletek szerény számításaim szerint még mindig 2-3 tizeddel lassabbak vagyunk Tommyval. Talán 1-1,5 tized javulást még érzek a dologban, viszont ehhez még sok kör szükséges v. mázli h összejöjjön.
A setupküldéssel és a teszteléssel kapcsolatban sztem múltkor elég részletesen kifejtettem a véleményem és ahogy olvasom kb. hasonlóan gondolkodunk. Amikor úgy érzem akkor segítek, veled sem tettem kivételt, mikor tavaly ismét csatlakoztál az MF1B-be. Az első dolgom volt (asszem Indiába), hogy átküldtem neked azt a set-et, amivel a bajnoki 4.-5. versenyétől egészen a végéig mentem.
Most Sao Paulo-ban mikor 0 kör teszttel beestem futam előtt kimondottan jól esett Gingertől, hogy átküldte a beállítását (még ha nem is azzal mentem végül, hanem inkább a tapadósabb és számomra biztosabb Long Beaches settemmel.) Tippeket én személy szerint biztos nem szeretnék Tőletek, mert úgy gondolom, hogy a versenyzésnek van egy technikai ágazata, amit itt nevezhetünk setupolásnak. Nyilván legyen az a jobb, aki a legtöbb időt és energiát beleöli (lást pl. MF1B GÁBOR) és ne az v. azok, akik éltek vkinek a jó szándékával! Viszont ettől független Gingernek jövök 1-el!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Hát most elértétek, hogy kurva szarul érezzem magam...
Mindenki tudja rólam, hogy nem tudok setupolni és ha valahol megyek egy jó időt, akkor kaptam a setupot, ezt is Mindenki tudja, de...
Azt is 1000x leírtam, nem várom el a segítséget, mert ha utolsó vagyok, akkor az vagyok, de legalább versenyezhettem Veletek és dumáltunk egy jót ts-en...nekem ez is elég. De ha szar is vagyok, a versenyen győzni AKAROK, aztán vagy lesz valami, vagy lesz valami, vagy esetleg lesz valami.
MTCC-re is a két McLarenes márkatárstól kértem segítséget/setupot (kinek mi a szimpi) és mind a ketten segítettek, amiért hálás is vagyok, persze ez nem azt jelenti, hogy gyakorolni nem kell.
Ha nem küldtek volna, akkor max soha többet nem beszélek Velük azt kész
És ami a legfontosabb, azok, akiktől kaptam segítséget, mindig megkérdezem, ha magától nem szól, hogy ez privát vagy nyilvános, ha esetleg más is ilyen helyzetben van/lesz mint én.
Ha ez valakit zavar, hogy állandóan kunyerálok, szóljon, azt kilököm...
Mindenki tudja rólam, hogy nem tudok setupolni és ha valahol megyek egy jó időt, akkor kaptam a setupot, ezt is Mindenki tudja, de...
Azt is 1000x leírtam, nem várom el a segítséget, mert ha utolsó vagyok, akkor az vagyok, de legalább versenyezhettem Veletek és dumáltunk egy jót ts-en...nekem ez is elég. De ha szar is vagyok, a versenyen győzni AKAROK, aztán vagy lesz valami, vagy lesz valami, vagy esetleg lesz valami.
MTCC-re is a két McLarenes márkatárstól kértem segítséget/setupot (kinek mi a szimpi) és mind a ketten segítettek, amiért hálás is vagyok, persze ez nem azt jelenti, hogy gyakorolni nem kell.
Ha nem küldtek volna, akkor max soha többet nem beszélek Velük azt kész
És ami a legfontosabb, azok, akiktől kaptam segítséget, mindig megkérdezem, ha magától nem szól, hogy ez privát vagy nyilvános, ha esetleg más is ilyen helyzetben van/lesz mint én.
Ha ez valakit zavar, hogy állandóan kunyerálok, szóljon, azt kilököm...
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Oválon viszont szinte soha senki nem kér (kivéve Dietrich
ez így igaz! most is kértem, mert azt hittem lesz időm gyakorolni pénteken és hétvégén.
hát nem. 1 kört nem mentem a kapott setuppal, most értem haza nem rég. Ma lenyomom a MTCC-ben a kötelező tesztfutamot, ugyanez vár pénteken az IC-nél.
Ma is azt hittem hamarabb végzünk és egész héten ilyen lesz.
Karácsony óta többet melózunk, mint elötte..vicc.
ez így igaz! most is kértem, mert azt hittem lesz időm gyakorolni pénteken és hétvégén.
hát nem. 1 kört nem mentem a kapott setuppal, most értem haza nem rég. Ma lenyomom a MTCC-ben a kötelező tesztfutamot, ugyanez vár pénteken az IC-nél.
Ma is azt hittem hamarabb végzünk és egész héten ilyen lesz.
Karácsony óta többet melózunk, mint elötte..vicc.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
@Mozart
Kérdezz, válaszolni fogok és nem vetíteni, remélem ennyire már megismertél Pont Neked a legtutibbat nem is adnám oda, mert köbö 30 kör alatt jobb settet faragnál belőle mint az enyém, azt meg nem szeretném
@BengA
Nagyon szeretném tudni, hogy miért érzed magad szarul. Nem kértél setupot, pottyant az égből. Azért kaptad amilyen vagy. Tudom jól, hogy amint alkalmad van kilöksz mindenkit, de ettől függetlenül nem szeretem nézni ha bárhol szenvedsz. A személyiségeden túl ennek egy oka van, hogy mindenhol GYŐZNI akarsz, de csak úgy, hogy közben tiszteled a többieket. Akárki akármit mond, ez egy sport, ahol a győzelem iránti motiváció fontos. Ennél már csak a mások tisztelete fontosabb amit nagyon érzek rajtad. Hülyéskedünk, ökörködünk, iszogatunk amikor alkalom és lehetőség van rá, de soha nem léped át azt a bizonyos határt és ez nagyon tiszteletre méltó dolog. Neked alanyi jogon jár egy setup és a tudat, hogy ezzel segítettem (remélem).
@Gadfly
Soha nem felejtem el az inidiai setupot, nagyon jól is esett és rengeteget segítettél vele. Vasárnap TS-en mondtad, hogy használják a fórumba linkelt setupot, szerintem ez hiba volt. Nem szeretnék ebből nézeteltérést kettőnk között, de azt a settet inkább senki ne használja ha lehet
@Mindenki
Nem csak a levegőbe beszéltem, komolyan gondoltam/tuk, hogy segítek/tünk bárkinek aki elakad a setupolásban. Ehhez nem kell más, mint elküldeni a jelenlegi setupját nekem vagy Gingernek, az emilem:
retkespeter kukac gmail pont com
Kérdezz, válaszolni fogok és nem vetíteni, remélem ennyire már megismertél Pont Neked a legtutibbat nem is adnám oda, mert köbö 30 kör alatt jobb settet faragnál belőle mint az enyém, azt meg nem szeretném
@BengA
Nagyon szeretném tudni, hogy miért érzed magad szarul. Nem kértél setupot, pottyant az égből. Azért kaptad amilyen vagy. Tudom jól, hogy amint alkalmad van kilöksz mindenkit, de ettől függetlenül nem szeretem nézni ha bárhol szenvedsz. A személyiségeden túl ennek egy oka van, hogy mindenhol GYŐZNI akarsz, de csak úgy, hogy közben tiszteled a többieket. Akárki akármit mond, ez egy sport, ahol a győzelem iránti motiváció fontos. Ennél már csak a mások tisztelete fontosabb amit nagyon érzek rajtad. Hülyéskedünk, ökörködünk, iszogatunk amikor alkalom és lehetőség van rá, de soha nem léped át azt a bizonyos határt és ez nagyon tiszteletre méltó dolog. Neked alanyi jogon jár egy setup és a tudat, hogy ezzel segítettem (remélem).
@Gadfly
Soha nem felejtem el az inidiai setupot, nagyon jól is esett és rengeteget segítettél vele. Vasárnap TS-en mondtad, hogy használják a fórumba linkelt setupot, szerintem ez hiba volt. Nem szeretnék ebből nézeteltérést kettőnk között, de azt a settet inkább senki ne használja ha lehet
@Mindenki
Nem csak a levegőbe beszéltem, komolyan gondoltam/tuk, hogy segítek/tünk bárkinek aki elakad a setupolásban. Ehhez nem kell más, mint elküldeni a jelenlegi setupját nekem vagy Gingernek, az emilem:
retkespeter kukac gmail pont com
Peter Retkes
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
RPeti írta:
retkespeter kukac gpont com?
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
@ Rpeti teljesen egyetértek azzal amiket leírtál és a kérdésedre a válasz, az, hogy nincs válasz.
3 lehetőséget látok:
- nem adtok senkinek, csak max tanácsod, de ahhoz jól kell kérdezni( Mozart )
- adtok, de akkor tényleg mindenkinek a legjobbat, ez nektek sem jó
- adtok, de nem a legutolsó, kihegyezettet, ami jó, de hozzá kell tenni, hogy ebbe tegyél még bele x kört.
Ez jobb nektek, jó annak aki kapja.
a 3 a legjobb megoldás mindenkinek! Szerintem.
Én is megkaptam Ginger setjét(most nem tudom, hogy kértem-e vagy magától küldte de inkább utóbbi) de mivel nem raktam bele még elég időt, megmondom őszíntén nem segített. De fog miután átnézem és magamra szabom.
Viszont az érdekes felvetés, hogy ami oválon természetes(setup kunyi), az roadon sokkal kevésbé megy.
@ Mindenki egyébként meg nem akarok belemenni ebbe a kérdésbe mert nincs értelme, már párszor megpróbáltam.
@ Benga má megen mit vettél magadra? :D
3 lehetőséget látok:
- nem adtok senkinek, csak max tanácsod, de ahhoz jól kell kérdezni( Mozart )
- adtok, de akkor tényleg mindenkinek a legjobbat, ez nektek sem jó
- adtok, de nem a legutolsó, kihegyezettet, ami jó, de hozzá kell tenni, hogy ebbe tegyél még bele x kört.
Ez jobb nektek, jó annak aki kapja.
a 3 a legjobb megoldás mindenkinek! Szerintem.
Én is megkaptam Ginger setjét(most nem tudom, hogy kértem-e vagy magától küldte de inkább utóbbi) de mivel nem raktam bele még elég időt, megmondom őszíntén nem segített. De fog miután átnézem és magamra szabom.
Viszont az érdekes felvetés, hogy ami oválon természetes(setup kunyi), az roadon sokkal kevésbé megy.
@ Mindenki egyébként meg nem akarok belemenni ebbe a kérdésbe mert nincs értelme, már párszor megpróbáltam.
@ Benga má megen mit vettél magadra? :D
Buchert Csaba
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Nem,BengA írta:RPeti írta:
retkespeter kukac gpont com?
retkespeter nagykukac gpoint pont com (azaz mindenki azt csinál vele amit akar )
Peter Retkes
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
Arcoskodunk, arcoskodunk? nagykukac mi? Talin Kopi nem ezt mondta :DRPeti írta:Nem,BengA írta:RPeti írta:
retkespeter kukac gpont com?
retkespeter nagykukac gpoint pont com (azaz mindenki azt csinál vele amit akar )
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: IndyCar Replay'13 - MASZIM 500 /Michigan , 2014.01.12. 1
RPeti írta:@Mozart
Kérdezz, válaszolni fogok és nem vetíteni, remélem ennyire már megismertél Pont Neked a legtutibbat nem is adnám oda, mert köbö 30 kör alatt jobb settet faragnál belőle mint az enyém, azt meg nem szeretném
@BengA
Nagyon szeretném tudni, hogy miért érzed magad szarul. Nem kértél setupot, pottyant az égből. Azért kaptad amilyen vagy. Tudom jól, hogy amint alkalmad van kilöksz mindenkit, de ettől függetlenül nem szeretem nézni ha bárhol szenvedsz. A személyiségeden túl ennek egy oka van, hogy mindenhol GYŐZNI akarsz, de csak úgy, hogy közben tiszteled a többieket. Akárki akármit mond, ez egy sport, ahol a győzelem iránti motiváció fontos. Ennél már csak a mások tisztelete fontosabb amit nagyon érzek rajtad. Hülyéskedünk, ökörködünk, iszogatunk amikor alkalom és lehetőség van rá, de soha nem léped át azt a bizonyos határt és ez nagyon tiszteletre méltó dolog. Neked alanyi jogon jár egy setup és a tudat, hogy ezzel segítettem (remélem).
@Gadfly
Soha nem felejtem el az inidiai setupot, nagyon jól is esett és rengeteget segítettél vele. Vasárnap TS-en mondtad, hogy használják a fórumba linkelt setupot, szerintem ez hiba volt. Nem szeretnék ebből nézeteltérést kettőnk között, de azt a settet inkább senki ne használja ha lehet
@Mindenki
Nem csak a levegőbe beszéltem, komolyan gondoltam/tuk, hogy segítek/tünk bárkinek aki elakad a setupolásban. Ehhez nem kell más, mint elküldeni a jelenlegi setupját nekem vagy Gingernek, az emilem:
retkespeter kukac gmail pont com
Ki akarják mindenkiből szedni a setup ötleteiet...:D Elakadtak!
Amúgy mit kell itt menni megtankolva, ha el akarja verni RPetiéket? Ti mit mentek, Petik? Mondjuk az 5. körben, telitankkal indulva. Vagy ilyet nem illik kérdezni? Nekem azzal sincs gondom. Komolyan.
És Benga végre megfogalmazta, amit az egészről gondolok
Bengának amúgy valami PR-os cuccot kéne csinálnia, nem informatikai szarságokat. Hogy megmarketingelte már magát? Baszki saját jelmondata van, ráadásul annyira jó, hogy bármikor használható, tényleg bármikor, bármikor kilöklek. Mega :D
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég