Először is: Gummiellenőrzések meg voltak (minden rendben volt), így az eredmény hivatalos (Bahrain is)!
-TABELLA FRISSÍTVE A BAHRAINI ÉS SHANGHAI EREDEMÉNYEKKEL
-MÉDIATÁR FRISSÍTVE SEPANGI ÉS BAHRAINI VIDEÓVAL
-MASZIM FŐOLDAL FRISSÍTVE A BAHRAINI VIDEÓVAL
Gondolom többen észrevettétek, hogy az elmúlt futamokról nem születtek Bírói döntések. Ennek az oka a BT elfoglaltsága volt, viszont ettől független a szerver által log-olt esetek meg lesznek nézve és ki lesznek írva. Természetesen a csúszás miatt drasztikus büntetéseteket semmiképpen sem fog a BT kiosztani, de feltehetően nem is volt nagyon ilyen, hiszen óvás sem érkezett.
--------------------------------------------------------------------------
Qual:
Mivel az utolsó pillanatban értem haza, így már nem volt idő, hogy az accuweather.com alapján scripteljem a szervert, így ezért is jött a kérdés, hogy hagyjuk szárazon v. a standard 40%-os esővel fussuk az időmérőt. Végül az utóbbi lett, ami annak ellenére, hogy a valódi körülményekhez képest nagyobb eső volt, még mindig közelebb állt a valósághoz mint ha szárazon futottuk volna. Azt figyeltem meg az utóbbi versenyek alapján, hogy az időmérővel sosincs gondom, így ismét a 3. helyről indulhattam.
Race:
Mivel a hét elején vmelyik délután teszteltem utoljára, így semmilyen stratégiám sem volt. Azon a teszten is inkább az autó "egyensúlyát" próbáltam beállítani (több, de inkább kevesebb sikerrel), így a futamon a keményebb keverékkel rajtoltam és gondoltam majd menet közben képet kapok arról, hogyan tovább. A rajt egész jól sikerült, sőt ez elmondható az első pár körről, mert a körülöttem lévő lágyabb gumit használókkal tudtam tartani a tempót. A 15. körben esett 20%-alá a bal első gumim és ekkor volt az első pitelésem. Legnagyobb meglepetést és egyben csalódást az okozta, mikor láttam, hogy RPeti és Giorgio még a 20. körben sem jöttek ki kereket cserélni. Ekkor el is könyveltem, hogy ők 2 kiállással teljesíteni fogják a futamot, ellentétben az én 3 kiállásommal. Innentől már csak Szentpéteri Petire koncentráltam, mert rajta éreztem, hogy kb. ugyan annyira használjuk el a gumikat így stratégiailag is vele voltam inkább palilban. Végül Giorgio is kiállt a 3. kerékcserére, így tulajdonképp ennek ill. Gábor és Azazamaz kiesésének köszönhetem a 3. helyet.
Bár technikai sport, az eredménnyel nem vagyok teljesen elégedett, mert a körülöttem lévők közül szinte mindenki sokkal jobban bánt a gumikkal továbbá ez mellett még gyorsabbak is voltak. Csak azért lettem 3., mert egyszer sem hibáztam. A gumikkal kapcsolatban még könnyebben elfogadnám, hogy ha csak 1 v. 2 körrel bírták volna jobban a többiek, viszont itt 7-8 kör különbségről beszélhetünk, ami rengeteg. Az én abroncsom sem nagyon ment fel 120 fok fölé, így egyelőre tanácstalan vagyok.
Ettől független egy kicsit azért örülök, mert ahogy Alo-nak, nekem is itt sikerült felállnom idén először a dobogóra. Kínától többet vártam, mert ez a pálya menni szokott (tavaly egy szintén nagyon erős mezőnyben az 1. "biztos" helyről fagytam ki), így idén a jelenlegi eredménytől egy kicsit többet vártam.
Grat metosz és RPeti!
@Gábor
Biztos, hogy nem a szerverrel volt gond, mert ha azzal lett volna, akkor feltehetően mindenkinél előjött volna a probléma (legalább lag szinten, de ilyen sem volt (legalább is nálam nem)). A szerver ilyen szempontból nem képes szelektálni, hogy kit dobjon le. Sajnálom, viszont ettől független remélem érkezik majd a shanghai videó is.