- Attis
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. feb. 23, 2012 9:47 pm
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Rigó ne törődj vele megtörténik! Teply visszanéztem, lehet, hogy picit rád húztam.. csak annyira felidegesítettem magam rajta.. de ebből is tanultam
Első időmérő: ezzel nem voltam megelégedve, mert jóval előrébb vártam magam, tekintettel a hotlaps időre, sajnos elrontottam a köröm és többre nem volt idő
Első futam: nagyon élveztem a csatákat, nagyon jól müködött a full alap setup, szóval minden klappolt végre, ez a futam pipa
Második időmérő: nagyon jó kört sikerült összerakni, bár volt benne hiba, még a moddal annyira nem vagyok megszokva
Második futam: az elején nem annyira tetszett az a sok kis kocc, kissé le is maradtam az előttem lévőkről, de aztán sikerült felzárkóznom Gadfly-ra és bandito-ra. Nem akartam őket előzni, csak nyomást gyakorolni rájuk, és ez be is jött, hiszen én jöttem ki a dologból a legjobban. Sajnos ezen a futamon nagyobb volt a gumikopás, őszintén szólva nem tudom, hogy miért. nagyon sajnáltam, mert útólért a tjoe és sajnos összeakadtam. Őszintén megmondva úgy érzem, hogy még is én vagyok a hibás. Elnézést kérek tőled még egyszer tjoe
Összesítve: ez volt a legjobb hétvégém a bajnokságba, sőt a ligába is. Nagyon tetszik a társaság!
Köszönöm Tommy78 neked még egyszer a segítséget, te döbbentettél rá arra, hogy, aki setuppal az a legnagyobb barom Remélem, hogy ezután is jönnek majd a jobbnál jobb eredmények, mert nem vagyok kibékülve ezzel az 1mp hátránnyal Sok sikert mindenkinek Spara és gratulálok mindenkinek!
Első időmérő: ezzel nem voltam megelégedve, mert jóval előrébb vártam magam, tekintettel a hotlaps időre, sajnos elrontottam a köröm és többre nem volt idő
Első futam: nagyon élveztem a csatákat, nagyon jól müködött a full alap setup, szóval minden klappolt végre, ez a futam pipa
Második időmérő: nagyon jó kört sikerült összerakni, bár volt benne hiba, még a moddal annyira nem vagyok megszokva
Második futam: az elején nem annyira tetszett az a sok kis kocc, kissé le is maradtam az előttem lévőkről, de aztán sikerült felzárkóznom Gadfly-ra és bandito-ra. Nem akartam őket előzni, csak nyomást gyakorolni rájuk, és ez be is jött, hiszen én jöttem ki a dologból a legjobban. Sajnos ezen a futamon nagyobb volt a gumikopás, őszintén szólva nem tudom, hogy miért. nagyon sajnáltam, mert útólért a tjoe és sajnos összeakadtam. Őszintén megmondva úgy érzem, hogy még is én vagyok a hibás. Elnézést kérek tőled még egyszer tjoe
Összesítve: ez volt a legjobb hétvégém a bajnokságba, sőt a ligába is. Nagyon tetszik a társaság!
Köszönöm Tommy78 neked még egyszer a segítséget, te döbbentettél rá arra, hogy, aki setuppal az a legnagyobb barom Remélem, hogy ezután is jönnek majd a jobbnál jobb eredmények, mert nem vagyok kibékülve ezzel az 1mp hátránnyal Sok sikert mindenkinek Spara és gratulálok mindenkinek!
Attila (Attis) Molnár
Bajnoki címek (egyéni): 10
Progamersleague F1 2008
Promaster F1 2009 1. Szezon
Online Simulátor League F1 2009
Totalracing F1 2011
RFSL-PLX 2011
PGL FS 2012
PGL WTCC 2012
HOLS-HSC F1 2011
RACINGZONE F1 2012
VSR F3 2013
SIMROC3
Bajnoki címek (egyéni): 10
Progamersleague F1 2008
Promaster F1 2009 1. Szezon
Online Simulátor League F1 2009
Totalracing F1 2011
RFSL-PLX 2011
PGL FS 2012
PGL WTCC 2012
HOLS-HSC F1 2011
RACINGZONE F1 2012
VSR F3 2013
SIMROC3
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Ts-en mondta valaki, h nem nehéz a tükröt használni , hisz amíg látod a tükörben a másikat akkor még mögötted van , ha már nem látod akkor pedig már melletted van...
ez így is van, viszont ami sokaknál gondot okoz az h itt jelenleg olyan a tükör h ha nem látod a tükörben a a mögötted lévő autóját TELJESEN (lökhárítót lámpáit stb)akkor már melletted van...
a piros nyilacskára is érdemes figyelni... gyakorlatilag ha nem függölegesen lefele mutat, akkor már egy picit valószínűleg belóg a versenyztársad...
képekkel illusztrálva
ugyanaz a pillanat 2 kameraállásból, érdemes a nyilacska helyzetét és a tükröt figyelni és h ilyenkor hol is van a másik...:
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
ez így is van, viszont ami sokaknál gondot okoz az h itt jelenleg olyan a tükör h ha nem látod a tükörben a a mögötted lévő autóját TELJESEN (lökhárítót lámpáit stb)akkor már melletted van...
a piros nyilacskára is érdemes figyelni... gyakorlatilag ha nem függölegesen lefele mutat, akkor már egy picit valószínűleg belóg a versenyztársad...
képekkel illusztrálva
ugyanaz a pillanat 2 kameraállásból, érdemes a nyilacska helyzetét és a tükröt figyelni és h ilyenkor hol is van a másik...:
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2015 10:05 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
De mennyivel egyszerűbb lenne ha a tükör lenne rendbe rakva.....barcalaci84 írta:Ts-en mondta valaki, h nem nehéz a tükröt használni , hisz amíg látod a tükörben a másikat akkor még mögötted van , ha már nem látod akkor pedig már melletted van...
ez így is van, viszont ami sokaknál gondot okoz az h itt jelenleg olyan a tükör h ha nem látod a tükörben a a mögötted lévő autóját TELJESEN (lökhárítót lámpáit stb)akkor már melletted van...
a piros nyilacskára is érdemes figyelni... gyakorlatilag ha nem függölegesen lefele mutat, akkor már egy picit valószínűleg belóg a versenyztársad...
képekkel illusztrálva
ugyanaz a pillanat 2 kameraállásból, érdemes a nyilacska helyzetét és a tükröt figyelni és h ilyenkor hol is van a másik...:
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
@Bandika
Bocs Andris. Akkor éppen egy 5-6 autós vonatot értem utol és azt láttam hogy lehúzódtál és mindenki elmegy melletted aki előttem volt. Azt hittem hogy elengedésről van szó. A kanyarba jöttem rá hogy mégse, de ott már hiába fékeztem, picit . (de megvártam amíg összeszeded a technikát )
@Hartge
Fasza a videó!
@Attis
Meg van bocsájtva. Betudom a csalóka tükörnek, hogy rám húztad. Bár akkor nekem is felment a vérnyomásom, valószínűleg nem óvtam volna. Tizen x év talán ha kétszer óvtam. Az viszont kiverte a biztosítékot, hogy engem tartottál hibásnak az ominózus esetben és még meg is óvtad.
Bocs Andris. Akkor éppen egy 5-6 autós vonatot értem utol és azt láttam hogy lehúzódtál és mindenki elmegy melletted aki előttem volt. Azt hittem hogy elengedésről van szó. A kanyarba jöttem rá hogy mégse, de ott már hiába fékeztem, picit . (de megvártam amíg összeszeded a technikát )
@Hartge
Fasza a videó!
@Attis
Meg van bocsájtva. Betudom a csalóka tükörnek, hogy rám húztad. Bár akkor nekem is felment a vérnyomásom, valószínűleg nem óvtam volna. Tizen x év talán ha kétszer óvtam. Az viszont kiverte a biztosítékot, hogy engem tartottál hibásnak az ominózus esetben és még meg is óvtad.
De hová tűnt Damon Hill !?
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
még ezekhez annyit, hogy az autó picit nagyobb mint amekkorának látszik azt is bele kell számolni.barcalaci84 írta:Ts-en mondta valaki, h nem nehéz a tükröt használni , hisz amíg látod a tükörben a másikat akkor még mögötted van , ha már nem látod akkor pedig már melletted van...
ez így is van, viszont ami sokaknál gondot okoz az h itt jelenleg olyan a tükör h ha nem látod a tükörben a a mögötted lévő autóját TELJESEN (lökhárítót lámpáit stb)akkor már melletted van...
a piros nyilacskára is érdemes figyelni... gyakorlatilag ha nem függölegesen lefele mutat, akkor már egy picit valószínűleg belóg a versenyztársad...
képekkel illusztrálva
ugyanaz a pillanat 2 kameraállásból, érdemes a nyilacska helyzetét és a tükröt figyelni és h ilyenkor hol is van a másik...:
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150127/2015-01-2 ... es.hu_.jpg
a tükör nem használható hanem inkább a piros nyíl ami mérvadó ha már látod akkor ott van a másik és számolni kell vele
képek:
Balogh András
- Pico
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: hétf. dec. 08, 2014 10:28 am
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Én speciel szeretem a tükröt, mint ahogy szerettem az iRacing-ben is. Ha egy egyenesben egyszer hátrapillantasz már meg is van a viszonyítási arány a valós távolsághoz képest. Cserébe még akkor is fel tudod mérni a másik pozícióját, amikor egy "normális" tükörrel már csak találgathatnál a holttér miatt...Wolf írta:De mennyivel egyszerűbb lenne ha a tükör lenne rendbe rakva.....
Persze egy tükör FOV állítási lehetőség mindenkit boldoggá tehetne!
Tamas Pazsy // Pázsy Tamás
| CPU: i7-4790 @ 4.0GHz | GPU: GIGABYTE GV-N770OC-2GD (GTX770 OC 2GB) | MOBO: ASUS B85M-G
| RAM: 2x8GB Kingston 1600MHz HyperX CL9 Blu DDR3 | PSU: CM Elite Power 600W | OS: Win 8.1 x64
| CPU: i7-4790 @ 4.0GHz | GPU: GIGABYTE GV-N770OC-2GD (GTX770 OC 2GB) | MOBO: ASUS B85M-G
| RAM: 2x8GB Kingston 1600MHz HyperX CL9 Blu DDR3 | PSU: CM Elite Power 600W | OS: Win 8.1 x64
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2015 10:05 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Én nagyon utálom ezt a tükröt mivel tök mást mutat mint a valós helyzet. Nem nekem kéne találgatni, hogy most akkor már mellettem van vagy esetleg még van helyem befordulni. Nem is értem miért nem rakják rendbe.Pico írta:Én speciel szeretem a tükröt, mint ahogy szerettem az iRacing-ben is. Ha egy egyenesben egyszer hátrapillantasz már meg is van a viszonyítási arány a valós távolsághoz képest. Cserébe még akkor is fel tudod mérni a másik pozícióját, amikor egy "normális" tükörrel már csak találgathatnál a holttér miatt...Wolf írta:De mennyivel egyszerűbb lenne ha a tükör lenne rendbe rakva.....
Persze egy tükör FOV állítási lehetőség mindenkit boldoggá tehetne!
- Pico
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: hétf. dec. 08, 2014 10:28 am
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Mert nem "hibás", nem "rossz", csak szokatlan a SimBin/rFactor világ után, ahol meg pont a tükrök kis látószöge és holttere miatt panaszkodtak sokan.Wolf írta:Nem is értem miért nem rakják rendbe.
A fejlesztők szándékosan csinálták ilyenre, jobb ezt a fanyalgás helyett elfogadni, megszokni, megtanulni, mert egyáltalán nem biztos, hogy bármilyen szinten is változni fog. De egy darab szigszalaggal ki is lehet maszkolni a tükör alját, és akkor máris nem látszik az átfedésben levő "torz" rész.
Mellesleg baromi hasznos tud lenni, hogy gyakorlatilag a hátsó tengely vonaláig látsz hátra, így sokkal jobban felmérhető egy bedugott orr vagy befejezetlen előzés.
Tamas Pazsy // Pázsy Tamás
| CPU: i7-4790 @ 4.0GHz | GPU: GIGABYTE GV-N770OC-2GD (GTX770 OC 2GB) | MOBO: ASUS B85M-G
| RAM: 2x8GB Kingston 1600MHz HyperX CL9 Blu DDR3 | PSU: CM Elite Power 600W | OS: Win 8.1 x64
| CPU: i7-4790 @ 4.0GHz | GPU: GIGABYTE GV-N770OC-2GD (GTX770 OC 2GB) | MOBO: ASUS B85M-G
| RAM: 2x8GB Kingston 1600MHz HyperX CL9 Blu DDR3 | PSU: CM Elite Power 600W | OS: Win 8.1 x64
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2015 10:05 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Hát az számomra nem hasznos, hogy úgy látom a mellettem lévőt mintha még mögöttem lenne, de tök mindegy. Csinálják meg úgy, hogy mindenki magának be tudja állítani ahogy akarja és akkor aki akar az megy a jelenlegi hazudós tükörrel.Pico írta:Mert nem "hibás", nem "rossz", csak szokatlan a SimBin/rFactor világ után, ahol meg pont a tükrök kis látószöge és holttere miatt panaszkodtak sokan.Wolf írta:Nem is értem miért nem rakják rendbe.
A fejlesztők szándékosan csinálták ilyenre, jobb ezt a fanyalgás helyett elfogadni, megszokni, megtanulni, mert egyáltalán nem biztos, hogy bármilyen szinten is változni fog. De egy darab szigszalaggal ki is lehet maszkolni a tükör alját, és akkor máris nem látszik az átfedésben levő "torz" rész.
Mellesleg baromi hasznos tud lenni, hogy gyakorlatilag a hátsó tengely vonaláig látsz hátra, így sokkal jobban felmérhető egy bedugott orr vagy befejezetlen előzés.
Erre szokták mondani "Kinek a pap kinek a papné".
- nyuny33
- Hozzászólások: 11
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:29 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Kedves BengA!
Szerintem én normálisan szoltam hozzád az óvós topikban. Az hogy elmondtam én hogy látom az esetet akkora nagy bűn? Köszönöm hogy így aggódsz és akkor most leírom neked, elolvastam a szabályzatot. De mindegy is, mert nincs kedvem az ilyen vicces-megmondó emberekkel több szót váltani.
Üdv,
Nyuny33
Szerintem én normálisan szoltam hozzád az óvós topikban. Az hogy elmondtam én hogy látom az esetet akkora nagy bűn? Köszönöm hogy így aggódsz és akkor most leírom neked, elolvastam a szabályzatot. De mindegy is, mert nincs kedvem az ilyen vicces-megmondó emberekkel több szót váltani.
Üdv,
Nyuny33
- Attis
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. feb. 23, 2012 9:47 pm
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Bocs még egyszer tjoe. Ez az, hogy tök mást mutat, mint, amit gondolsz. Olyan távolságból mutatja, mintha 50 méterre lenne, közbe ott lehel mögötted.. emiatt nem is vállalok be annyira előzéseket, meg semmit, szinte már idegesítő
Attila (Attis) Molnár
Bajnoki címek (egyéni): 10
Progamersleague F1 2008
Promaster F1 2009 1. Szezon
Online Simulátor League F1 2009
Totalracing F1 2011
RFSL-PLX 2011
PGL FS 2012
PGL WTCC 2012
HOLS-HSC F1 2011
RACINGZONE F1 2012
VSR F3 2013
SIMROC3
Bajnoki címek (egyéni): 10
Progamersleague F1 2008
Promaster F1 2009 1. Szezon
Online Simulátor League F1 2009
Totalracing F1 2011
RFSL-PLX 2011
PGL FS 2012
PGL WTCC 2012
HOLS-HSC F1 2011
RACINGZONE F1 2012
VSR F3 2013
SIMROC3
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Gondolkodtam, hogy válaszoljak-e...van-e értelme, de miért ne.nyuny33 írta:Kedves BengA!
Szerintem én normálisan szoltam hozzád az óvós topikban. Az hogy elmondtam én hogy látom az esetet akkora nagy bűn? Köszönöm hogy így aggódsz és akkor most leírom neked, elolvastam a szabályzatot. De mindegy is, mert nincs kedvem az ilyen vicces-megmondó emberekkel több szót váltani.
Üdv,
Nyuny33
"Szerintem én normálisan szoltam hozzád"
Rögtön kérdőre vontál az óvásomat követően. Ha neked ez normális, én elfogadom.
"Az hogy elmondtam én hogy látom az esetet akkora nagy bűn?"
Ezt senki nem mondta, hogy nem teheted meg, főleg nem én.
"Köszönöm hogy így aggódsz...elolvastam a szabályzatot."
Nem aggódom, vagy kellene?
Elhiszem, hogy elolvastad, de akkor nem értem a rámzártál kijelentést, hiszen nem voltál mellettem, pozíciót meg védhetek, főleg ha az szabályos...csak el kellett volna venned a gázt és megyünk tovább. Előnyösebb helyzetben voltam.
"vicces-megmondó emberek"
A kérdőre vonás után gondoltam, viszek bele egy kis angol humort, de látom rontott a helyzeten
- Thomasz
- Hozzászólások: 39
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2014 9:13 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
A tükörrel nekem is bajom van.
Sajnos ebből lett szerintem tömegbaleset én már úgy láttam előtte vagyok!
Le is lettem baszva, hogy nehogy már ez legyen a kifogás!
Sajna vizuális ember vagyok jobb szeretek nézni mint olvasni!
Ez van nincs mese ez az Assetto még messze nem tökéletes ehhez mérten kell vele közlekedni megszokni, majd belejövök.
Ráadásul se felvezető se zászlók hideg gumival elfordulni mindenkinek ugyanott.............
Sajnos ebből lett szerintem tömegbaleset én már úgy láttam előtte vagyok!
Le is lettem baszva, hogy nehogy már ez legyen a kifogás!
Sajna vizuális ember vagyok jobb szeretek nézni mint olvasni!
Ez van nincs mese ez az Assetto még messze nem tökéletes ehhez mérten kell vele közlekedni megszokni, majd belejövök.
Ráadásul se felvezető se zászlók hideg gumival elfordulni mindenkinek ugyanott.............
Kovács Tamás.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Tommy orvosolta a többek által említett problémát. Update várható!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2015 10:05 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Jaj de fasza.Gadfly írta:Tommy orvosolta a többek által említett problémát. Update várható!
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
ha jól vettem észre akkor előmelegített gumikkal indultunk eddig a versenyeken (úgy volt állítva a szerver)Thomasz írta:A tükörrel nekem is bajom van.
Sajnos ebből lett szerintem tömegbaleset én már úgy láttam előtte vagyok!
Le is lettem baszva, hogy nehogy már ez legyen a kifogás!
Sajna vizuális ember vagyok jobb szeretek nézni mint olvasni!
Ez van nincs mese ez az Assetto még messze nem tökéletes ehhez mérten kell vele közlekedni megszokni, majd belejövök.
Ráadásul se felvezető se zászlók hideg gumival elfordulni mindenkinek ugyanott.............
látom Tommy állít kicsit a tükrön, de képekből továbbra is az látszik nekem , h továbbra is az a megoldás h óvatosan kell menni...:)ha nem látom TELJESEN a másik autóját a tükörben akkor mellettem van/ belóg...ergo ne változtassak irányt... ez elég egyszerű
zászlótól se értem h mivel lenne egyszerűbb elkerülni egy balesetet...látom én h baleset van előttem , csak nem mindig sikerül kikerülni:)
DE: 1.1 -ben(ami a DREAMPACK DLC-vel egyidőben jön) KUNOS megváltoztatja majd a tükröt (állítólag állítható is lesz a FOV) illetve zászlók is lesznek ha minden igaz...
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2015 10:05 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
barcalaci84 írta:ha jól vettem észre akkor előmelegített gumikkal indultunk eddig a versenyeken (úgy volt állítva a szerver)Thomasz írta:A tükörrel nekem is bajom van.
Sajnos ebből lett szerintem tömegbaleset én már úgy láttam előtte vagyok!
Le is lettem baszva, hogy nehogy már ez legyen a kifogás!
Sajna vizuális ember vagyok jobb szeretek nézni mint olvasni!
Ez van nincs mese ez az Assetto még messze nem tökéletes ehhez mérten kell vele közlekedni megszokni, majd belejövök.
Ráadásul se felvezető se zászlók hideg gumival elfordulni mindenkinek ugyanott.............
látom Tommy állít kicsit a tükrön, de képekből továbbra is az látszik nekem , h továbbra is az a megoldás h óvatosan kell menni...:)ha nem látom TELJESEN a másik autóját a tükörben akkor mellettem van/ belóg...ergo ne változtassak irányt... ez elég egyszerű
zászlótól se értem h mivel lenne egyszerűbb elkerülni egy balesetet...látom én h baleset van előttem , csak nem mindig sikerül kikerülni:)
DE: 1.1 -ben(ami a DREAMPACK DLC-vel egyidőben jön) KUNOS megváltoztatja majd a tükröt (állítólag állítható is lesz a FOV) illetve zászlók is lesznek ha minden igaz...
Nem tudom szoktál e közúton vezetni. Ha igen akkor majd nézzél bele légyszi a tükörbe vagy esetleg csinálj egy fényképet, hogy mit látsz a középső tükörben.
Na nem azt fogod látni mint az AC-ban. A középsőben nem lehet látni ha már melletted van és ha a seggedbe megy valaki akkor nem azt látod mintha még lenne köztetek vagy 20 méter.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
királyság , nincs már mire fogni: tükrök és ütközéspont javítva
nekem a szezon során ez miatt két balesetem is volt remélhetőleg így már több nem lesz
ui. az 1.3 képnél Ákos és az én autóm van, miért?
nekem a szezon során ez miatt két balesetem is volt remélhetőleg így már több nem lesz
ui. az 1.3 képnél Ákos és az én autóm van, miért?
Balogh András
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Szoktam vezetni:)Wolf írta:barcalaci84 írta:ha jól vettem észre akkor előmelegített gumikkal indultunk eddig a versenyeken (úgy volt állítva a szerver)Thomasz írta:A tükörrel nekem is bajom van.
Sajnos ebből lett szerintem tömegbaleset én már úgy láttam előtte vagyok!
Le is lettem baszva, hogy nehogy már ez legyen a kifogás!
Sajna vizuális ember vagyok jobb szeretek nézni mint olvasni!
Ez van nincs mese ez az Assetto még messze nem tökéletes ehhez mérten kell vele közlekedni megszokni, majd belejövök.
Ráadásul se felvezető se zászlók hideg gumival elfordulni mindenkinek ugyanott.............
látom Tommy állít kicsit a tükrön, de képekből továbbra is az látszik nekem , h továbbra is az a megoldás h óvatosan kell menni...:)ha nem látom TELJESEN a másik autóját a tükörben akkor mellettem van/ belóg...ergo ne változtassak irányt... ez elég egyszerű
zászlótól se értem h mivel lenne egyszerűbb elkerülni egy balesetet...látom én h baleset van előttem , csak nem mindig sikerül kikerülni:)
DE: 1.1 -ben(ami a DREAMPACK DLC-vel egyidőben jön) KUNOS megváltoztatja majd a tükröt (állítólag állítható is lesz a FOV) illetve zászlók is lesznek ha minden igaz...
Nem tudom szoktál e közúton vezetni. Ha igen akkor majd nézzél bele légyszi a tükörbe vagy esetleg csinálj egy fényképet, hogy mit látsz a középső tükörben.
Na nem azt fogod látni mint az AC-ban. A középsőben nem lehet látni ha már melletted van és ha a seggedbe megy valaki akkor nem azt látod mintha még lenne köztetek vagy 20 méter.
És persze h az AC-s tükör nem azt mutatja , mint a a valóságban...de úgy tudom te se 1 hete kezdtél az AC-val játszani...szerintem kár erre fogni bármit is, nem értem a nagy rácsodálkozást h nem olyan a tükör mint a valóságban...ismerjük h milyen ,épp ezért lehet is használni...
Pico fentebb leírta , h miért csinálhatták ilyenre... (a nagyobb látószög hasznos is lehetett volna a balesetek elkerülése végett)
Na de Tommy beállítgatta kb reálisra
ettől függetlenül úgy érzem h ezek a balaesetek a figyelmetlenségből adódtak, illetve a felkészületlenségből...a prequal servert szépen ostromolják sokan, de a versenyzők jó része 2 hetente egyszer van versenyszituban... a csütörtöki tesztnapon ha jól rémlik 9-en voltunk:)
de meghirdetett tesztnap nélkül is lehetne kicsit gyakorolni, akár úgy h a prequal szerveren nem a jobb idő hajhászása lenne néha a cél, hanem megkergetitek egymást néha....
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
lenne egy ötletem is hogy hogy gyakoroltathatnák velünk a szervezők hét közben is kicsit az egymás mellett autózást, versenyszitukat, rajtot...
én örülnék neki ha a prekval szerver át lenne állítva a mostani kb hotlap módról pl 20 perc qual és 3 kör versenyre...
a 20 perc q alatt lehet hotlapozni autót állítgatni stb...a 3 kör verseny alatt pedig gyakorolhatnánk a rajtot meg az egymás mellett autózást, illetve ugyanúgy alkalmas egyéni legjobb idők futására, hisz az első kör gyakorlatilag a felvezető és utána van még 2 gyors körünk...
meg talán érdekesebb is
én örülnék neki ha a prekval szerver át lenne állítva a mostani kb hotlap módról pl 20 perc qual és 3 kör versenyre...
a 20 perc q alatt lehet hotlapozni autót állítgatni stb...a 3 kör verseny alatt pedig gyakorolhatnánk a rajtot meg az egymás mellett autózást, illetve ugyanúgy alkalmas egyéni legjobb idők futására, hisz az első kör gyakorlatilag a felvezető és utána van még 2 gyors körünk...
meg talán érdekesebb is
-
- Hozzászólások: 21
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2015 10:05 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Félreértés ne essék, Én nem fogok semmit semmire csak leírtam a véleményemet egy dologról és valóban nem most vásároltam meg az AC-t de attól még nem szeretem benne a tükröt.
Más ligában is versenyzek és ott simán szoktuk egymást kergetni gyakorlás közben, hogy megnézzük a féktávokat és előzési pontokat de ehhez kell, hogy ismerd a másikat és tisztában legyél a kvalitásával mert annak semmi értelme, hogy egy hotlap elsővel kergetőzzön egy hotlap utolsó. Én ezért egy tök idegennel nem biztos, hogy nekiállok kergetőzni de aki esetleg ismerőssel van a szerveren annak javaslom, hogy kergessék meg egymást és nézzék meg a féktávokat és az előzési pontokat és ehhez még a szervert sem kell állítgatni mert gyakorlás közben ezt simán meg lehet csinálni.
Más ligában is versenyzek és ott simán szoktuk egymást kergetni gyakorlás közben, hogy megnézzük a féktávokat és előzési pontokat de ehhez kell, hogy ismerd a másikat és tisztában legyél a kvalitásával mert annak semmi értelme, hogy egy hotlap elsővel kergetőzzön egy hotlap utolsó. Én ezért egy tök idegennel nem biztos, hogy nekiállok kergetőzni de aki esetleg ismerőssel van a szerveren annak javaslom, hogy kergessék meg egymást és nézzék meg a féktávokat és az előzési pontokat és ehhez még a szervert sem kell állítgatni mert gyakorlás közben ezt simán meg lehet csinálni.
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Wolf írta:Félreértés ne essék, Én nem fogok semmit semmire csak leírtam a véleményemet egy dologról és valóban nem most vásároltam meg az AC-t de attól még nem szeretem benne a tükröt.
Más ligában is versenyzek és ott simán szoktuk egymást kergetni gyakorlás közben, hogy megnézzük a féktávokat és előzési pontokat de ehhez kell, hogy ismerd a másikat és tisztában legyél a kvalitásával mert annak semmi értelme, hogy egy hotlap elsővel kergetőzzön egy hotlap utolsó. Én ezért egy tök idegennel nem biztos, hogy nekiállok kergetőzni de aki esetleg ismerőssel van a szerveren annak javaslom, hogy kergessék meg egymást és nézzék meg a féktávokat és az előzési pontokat és ehhez még a szervert sem kell állítgatni mert gyakorlás közben ezt simán meg lehet csinálni.
én is várom a Kunos féle tükörjavítást már május óta:)most elvileg kapunk is majd:)
én szoktam néha ismerőssel kergetőzni a prequal szerveren, de én azt látom h itt még nincs összecsiszolódva a banda...sokakat pl egyáltalán nem ismerek:)
persze várhaatjuk h majd vasárnaponként csiszolódik a banda , de ott inkább csak felmérgeli magát pár ember ahogy látom, ha a meg nem értésből galiba lesz:)
nagy összegben mernék fogadbi h a 40 emberből jó ha 15 próbált már rajtot vasárnap előtt, vagy egyáltalán csatázott e az adott pályán vasárnap előtt...
a szerverátállítós ötletem szerintem azok érdekeit sem sérti aki nem szeret versenyezni és csak jobb prequal időt akar mindenáron...akkor nem kezd csatázni, lemarad 100 métert az első körben és fut 2 hotlap kört... akinek meg van igénye a páros szituációk begyakorlására , az pedig még "ismeretlen" emberekkel is tud csatázni...(akik lehet h épp mellette lesznek majd vasárnap:) ...
-
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 136
- Csatlakozott: csüt. nov. 28, 2013 5:50 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Csátok . Érdekes a téma .. Nekem nem volt gondom a tükrökkel soha, fontos tartozék ..stb . Viszont már találkoztam pár társammal akiknek volt ! Remélem a javítás segít nekik a tisztán látásban ..üdv. Mindenkit megkergetek a szerveren naponta
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Ha megengeded, hogy hozzá szóljak...nagi írta:Én is fellebbeznék:
Nem értem mi alapján kaptam elmarasztalást.
Miért mondjátok, hogy esélytelen féktávot vettem?
- Az előző kanyarból azonos sebességgel jöttünk ki közvetlenül egymás mögött. Benga elment jobbra a lényegesen hosszabb, de kigyorsítás miatt ideális ívre. Én belül eléértem a rövidebb úton. Épp a kanyart kezdtem meg, amikor Józsi autója elsodorta az enyémet, így a replayből már sajnos nem derül ki, hogy belül el tudtam volna-e fordulni, vagy sem, szerintem igen.
-Az én replayemen nem blokkokó kerekekkel érkezem (ha kéritek elküldöm), kizárólag a bal hátsó kerekem blokkolt, ami szinte minden kanyarban így tett a keményre hangolt hátsó futómű és a hátratolt fékerő miatt. Sőt a féket már kicsit vissza is engedtem, hisz a kanyart akartam megkezdeni. Ne vegyétek referenciának a replaynél az app fékpedál állását, mert az nem a valóságot mutatja.
Ezzel szemben Benga akkor is nekem jött volna ha az autóm már befordulva áll a járdasziget mellett a belső íven. Ha előbb fékeztem volna és 1-2 század mpel később érek egészen lassan fordulva az engem megillető belső ívre akkor is összeütköztünk volna, csak akkor én megyek neki Józsi áutójának
Összefoglalva én a repleyemen nem látom, hogy elfékeztem volna, hiszen ez, pont az ütközési pont után derült volna ki, A kerekeim nem bokkoltak és a tervezett íven tartottam az autót, ezért nem érzem indokoltnak a figyelmeztetést.
(Ami érdekes hogy én belülről azt éreztem, hogy valaki hátúlról lökött meg először és csak ezután csapódtam Józsi autójához. Aztán a replayen láttam hogy nem volt mögöttem senki, szóval az ACnek is van még mit fejlődnie, talán a mod ütközési pont updatje is segít majd a jövőben)
Lényegében szerintem nem született rossz döntés, főleg, hogy én óvtam és ennek ellenére engem is bűntettek...
"Épp a kanyart kezdtem meg, amikor Józsi autója elsodorta az enyémet"
"Ami érdekes hogy én belülről azt éreztem, hogy valaki hátúlról lökött meg először és csak ezután csapódtam Józsi autójához."
Vettem be a kanyart és a Te autód az enyém oldalába ütközik...akkor hogy sodortalak el, ezt nem értem Félre téve azt, hogy most ki milyen íven milyen engedményt ad a másiknak...nem értem. De ráadásul az általad írt két mondat tök ellentmond egymásnak --> Józsi elsodor...-->csak ezután csapódtam Józsi autójához Most akkor elsodortalak, vagy nekem csapódtál?
"Ezzel szemben Benga akkor is nekem jött volna ha az autóm már befordulva áll a járdasziget mellett a belső íven."
Ahogy az előbb írtam is...Te jöttél nekem, nem fordítva, szóval ezt sem értem...
A blokkoló kerékkel kapcsolatban, ahogy azt a kanyart ezzel a tempóval be tudtad volna venni, az kb olyan 90 fokos befordulós lett volna, máshogy nem tudtad volna ott befordítani a kocsit szerintem.
Ne értsd félre, nem kötekedni akarok, de ellentmondások vannak és értem amit Te írsz, hogy nem volt hely, de Te azt értsd meg, hogy nem én mentem neked, hanem fordítva. Nálam egyértelműen az látszik (annak ellenére, hogy nem hagytam helyet számodra), hogy amikor Te még blokkoló kerékkel csúszol, én már veszem be a kanyart. De most ebből ne csináljunk problémát, hiszen semmi extra dolog nem történt, felszólítottak mindkettőnket, hogy figyeljünk jobban ennyi.
Az a baj és most nem kimondottan Rólad van szó, hogy ha valaki ellen óvás érkezik (ha jogos, ha nem) támadásnak és sértésnek veszi...pedig ennek nem ez a lényege. Az első futamon ugyan így jártam és akkor nem óvtam(ennek ellenére megkapta az úriember a büntit, mert kiszúrták), mondom nem foglalkozok vele, de mivel ismét tönkre tették a versenyemet, ezért úgy éreztem lépni kell, mert persze, ez csak egy játék, de családos emberként 300-400 kört készülni, majd 2 percet versenyezni, mert nem figyelünk egymásra, kicsit zavaró, legalább is számomra. Most ezért kövezhettek, ha úgy érzitek, de ne adja isten, ha veled is előfordul, Te sem fogsz neki örülni, mert abban is biztos vagyok, hogy Te is mész minimum ennyi kört a felkészülés alatt.
Üdv!
-
- Hozzászólások: 20
- Csatlakozott: kedd dec. 23, 2014 10:06 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Elősször is nincs semmi harag, meg indulat csak szimplán nem vagyunk egy véleményem és mire van a fórum, ha nem arra, hogy ezt megvitassuk.BengA írta: Ha megengeded, hogy hozzá szóljak...
Lényegében szerintem nem született rossz döntés, főleg, hogy én óvtam és ennek ellenére engem is bűntettek...
"Épp a kanyart kezdtem meg, amikor Józsi autója elsodorta az enyémet"
"Ami érdekes hogy én belülről azt éreztem, hogy valaki hátúlról lökött meg először és csak ezután csapódtam Józsi autójához."
Vettem be a kanyart és a Te autód az enyém oldalába ütközik...akkor hogy sodortalak el, ezt nem értem Félre téve azt, hogy most ki milyen íven milyen engedményt ad a másiknak...nem értem. De ráadásul az általad írt két mondat tök ellentmond egymásnak --> Józsi elsodor...-->csak ezután csapódtam Józsi autójához Most akkor elsodortalak, vagy nekem csapódtál?
"Ezzel szemben Benga akkor is nekem jött volna ha az autóm már befordulva áll a járdasziget mellett a belső íven."
Ahogy az előbb írtam is...Te jöttél nekem, nem fordítva, szóval ezt sem értem...
A blokkoló kerékkel kapcsolatban, ahogy azt a kanyart ezzel a tempóval be tudtad volna venni, az kb olyan 90 fokos befordulós lett volna, máshogy nem tudtad volna ott befordítani a kocsit szerintem.
Ne értsd félre, nem kötekedni akarok, de ellentmondások vannak és értem amit Te írsz, hogy nem volt hely, de Te azt értsd meg, hogy nem én mentem neked, hanem fordítva. Nálam egyértelműen az látszik (annak ellenére, hogy nem hagytam helyet számodra), hogy amikor Te még blokkoló kerékkel csúszol, én már veszem be a kanyart. De most ebből ne csináljunk problémát, hiszen semmi extra dolog nem történt, felszólítottak mindkettőnket, hogy figyeljünk jobban ennyi.
Az a baj és most nem kimondottan Rólad van szó, hogy ha valaki ellen óvás érkezik (ha jogos, ha nem) támadásnak és sértésnek veszi...pedig ennek nem ez a lényege. Az első futamon ugyan így jártam és akkor nem óvtam(ennek ellenére megkapta az úriember a büntit, mert kiszúrták), mondom nem foglalkozok vele, de mivel ismét tönkre tették a versenyemet, ezért úgy éreztem lépni kell, mert persze, ez csak egy játék, de családos emberként 300-400 kört készülni, majd 2 percet versenyezni, mert nem figyelünk egymásra, kicsit zavaró, legalább is számomra. Most ezért kövezhettek, ha úgy érzitek, de ne adja isten, ha veled is előfordul, Te sem fogsz neki örülni, mert abban is biztos vagyok, hogy Te is mész minimum ennyi kört a felkészülés alatt.
Üdv!
Másodszor ellentmondás sincs. Az első mondat azt írja le amit én gondolok, látok ki a szituból, a második mondat pedig azt, ami szintén köztudott, hogy az AC nagyon nincs még kész az ütközés modellel és milyen hülyén mozogtak az autók az ütközéskor és után. Ezt láttam és éreztem belűről és visszajátszásnál is jól látszik kívülről. Az meg, hogy ki ment kinek és ki sodrt el kit 2 több mint 45°os szögben találkozó autónál szerintem lényegtelen. A kérdés az, hogy miért kerültek ezek az autók közös pályára, de legközelebb pontosabban fogalmazok.
A problémám a fifty-fifty döntéssel pedig az, hogy te azért kaptál büntit ami egyértelmüen látszik, hogy semmi helyet nem hagytál belül, én pedig azért ami nem látszik, hogy vajon el tudtam volna belül fordulni, vagy sem akkor, ha te 2-3 méterrel kijjebb fordulsz. Ha legközelebb hagysz helyet és én mégis neked csúszok akkor zokszó nélkül fogadom majd büntetést így feltételezések alapján egy kicsit szarul esett
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
a Benga vs nagi -nál pl szerintem is tök egyértelmű h max Benga-t lehetne büntetni
simán olyan íven próbál menni mintha egyedül lenne...
szerintem az is egyertelmű h bizony nagi el tudott volna bőven fordulni úgy h még helyet is adjon a külső íven Bengának...
simán olyan íven próbál menni mintha egyedül lenne...
szerintem az is egyertelmű h bizony nagi el tudott volna bőven fordulni úgy h még helyet is adjon a külső íven Bengának...
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Annál az ominózus helyzetnél én a következőket láttam, emiatt döntöttem így:
BengA úgy fordult, mintha egyedül lenne a pályán, emiatt kapott figyelmeztetést.
Én is versenyeztem ezen a pályán, illetve részletesen elemeztem a féktávokat és kanyaríveket.
A kanyar előtt senki sem vett nagyon laza féktávot aki az ideális (értsd gyorsabb) íven fordult, nagi viszont jó 20-30 méterrel később fékezett a belső íven, ahol szinte meg kellett volna állnia, hogy beforduljon az autója. Természetesen csak feltételezés, hogy nem tudott volna teljesen szűken elfordulni a kanyarban a vonal mellett, mindenesetre egy rajt utáni tömeges autózásban szeretném ha kicsit óvatosabbak lennétek. Ha a 10.körben vesz ilyen féktávot és sikerül szűken elfordulni még meg is dicsérem, de rajt után hideg gumikon 20 versenyző között ez szerintem túlzott bátorság.
BengA úgy fordult, mintha egyedül lenne a pályán, emiatt kapott figyelmeztetést.
Én is versenyeztem ezen a pályán, illetve részletesen elemeztem a féktávokat és kanyaríveket.
A kanyar előtt senki sem vett nagyon laza féktávot aki az ideális (értsd gyorsabb) íven fordult, nagi viszont jó 20-30 méterrel később fékezett a belső íven, ahol szinte meg kellett volna állnia, hogy beforduljon az autója. Természetesen csak feltételezés, hogy nem tudott volna teljesen szűken elfordulni a kanyarban a vonal mellett, mindenesetre egy rajt utáni tömeges autózásban szeretném ha kicsit óvatosabbak lennétek. Ha a 10.körben vesz ilyen féktávot és sikerül szűken elfordulni még meg is dicsérem, de rajt után hideg gumikon 20 versenyző között ez szerintem túlzott bátorság.
Peter Retkes
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
az A szerver 2.futamán miért csak az első kör eseteiről született döntés...több óvás is érkezett későbbi szituációkról...arról nem beszélve h a futamról készült videókban több más eset is világosan látszik...
az engem érintő ítéletek pedig:
R1 első kör: Dzsidzsi kirak a pályáról...jót mosolyogtam , h szememre hányja Metosz h csak 4 autónyi helyet hagytam, lehetett volna 5-t is ,ez igaz:)
a másikkal nagyjából egyetértek:)
az engem érintő ítéletek pedig:
R1 első kör: Dzsidzsi kirak a pályáról...jót mosolyogtam , h szememre hányja Metosz h csak 4 autónyi helyet hagytam, lehetett volna 5-t is ,ez igaz:)
a másikkal nagyjából egyetértek:)
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Lehet hagyni kéne az óvás topicot, azt mindenki menjen, ahogy neki jól esik és verseny után a ts-en ki lehetne beszélni, ha voltak incidensek.
Ennek sok értelme nincs ahogy látom, a lényegét senki nem akarja megérteni
Ennek sok értelme nincs ahogy látom, a lényegét senki nem akarja megérteni
-
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: vas. dec. 14, 2014 2:28 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
barcalaci84 írta:az A szerver 2.futamán miért csak az első kör eseteiről született döntés...több óvás is érkezett későbbi szituációkról...arról nem beszélve h a futamról készült videókban több más eset is világosan látszik...
az engem érintő ítéletek pedig:
R1 első kör: Dzsidzsi kirak a pályáról...jót mosolyogtam , h szememre hányja Metosz h csak 4 autónyi helyet hagytam, lehetett volna 5-t is ,ez igaz:)
a másikkal nagyjából egyetértek:)
Na de most mar eleg legyen! Tegnap este karpotoltalak
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Dzsidzsi32 írta:barcalaci84 írta:az A szerver 2.futamán miért csak az első kör eseteiről született döntés...több óvás is érkezett későbbi szituációkról...arról nem beszélve h a futamról készült videókban több más eset is világosan látszik...
az engem érintő ítéletek pedig:
R1 első kör: Dzsidzsi kirak a pályáról...jót mosolyogtam , h szememre hányja Metosz h csak 4 autónyi helyet hagytam, lehetett volna 5-t is ,ez igaz:)
a másikkal nagyjából egyetértek:)
Na de most mar eleg legyen! Tegnap este karpotoltalak
Lehet félreérthető voltam... annak örülök h nem kaptál pontlevonást, vagy egyéb következő futamot érintő szankciót, mert azt szerintem se érdemelsz...Az nem hibázik , aki nem versenyzik...
csak szúrta a szemem, h megemlítik h nem voltam elég óvatos... jó széles a pálya így 4 autónyi hely volt mellettem , a kanyarig én el se jutottam csak mentem egyenesen...
az ítéletek üzenete sem túl világos...egyes ítéletek arra intenek h óvatosabbak legyünk, más ítéletek pedig azt sugallják h sokkal keményebbek is lehetünk , mert ez belefér...
-
- Hozzászólások: 24
- Csatlakozott: vas. dec. 14, 2014 2:28 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
barcalaci84 írta:Dzsidzsi32 írta:barcalaci84 írta:az A szerver 2.futamán miért csak az első kör eseteiről született döntés...több óvás is érkezett későbbi szituációkról...arról nem beszélve h a futamról készült videókban több más eset is világosan látszik...
az engem érintő ítéletek pedig:
R1 első kör: Dzsidzsi kirak a pályáról...jót mosolyogtam , h szememre hányja Metosz h csak 4 autónyi helyet hagytam, lehetett volna 5-t is ,ez igaz:)
a másikkal nagyjából egyetértek:)
Na de most mar eleg legyen! Tegnap este karpotoltalak
Lehet félreérthető voltam... annak örülök h nem kaptál pontlevonást, vagy egyéb következő futamot érintő szankciót, mert azt szerintem se érdemelsz...Az nem hibázik , aki nem versenyzik...
csak szúrta a szemem, h megemlítik h nem voltam elég óvatos... jó széles a pálya így 4 autónyi hely volt mellettem , a kanyarig én el se jutottam csak mentem egyenesen...
az ítéletek üzenete sem túl világos...egyes ítéletek arra intenek h óvatosabbak legyünk, más ítéletek pedig azt sugallják h sokkal keményebbek is lehetünk , mert ez belefér...
Nem voltal felreertheto. A poen az poen Nyomjuk tovabb ahogy szoktuk. Persze minden esetbol tanulunk. Belefogunk razodni. Aki fejlodni akar,az fog is. Fel kell noni a feladathoz. Nekem is van meg hova fejlodnom. A birokat meg egyaltalan nem irigylem. Azert ennyi ovast korrektul kivizsgalni,es iteletet hozni benne nem egyszeru dolog.
Van munkajuk boven. Es meg lesz is szerintem. Viszont amig ok vannak,es felugyelik meg biraljak a tortenteket,addig a bajnoksag is kordaban tarthato. Mert ha nem atyaskodnanak felettunk,valjuk be ,hogy akkor elszabadulna a pokol
Amugy a bajnoksag vegen lesz valami osszeroffenes? Vagy nem szokas?
- Pico
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: hétf. dec. 08, 2014 10:28 am
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Ezt most kérlek magyarázd el nekem...metosz írta:10. KÖR
Csatay Gábor, Pázsy Tamás versenybaleset, mindketten hibáznak.
Döntés:
Pázsy Tamás figyelmeztetésben,
Csatay Gábor a figyelmeztetés mellett utolsó rajthelyes büntetésben részesül.
1.) Milyen versenybaleset az, amiért büntetés jár??? Az egész fogalom lényege, hogy benne van a versenyzésben, része a sportnak, nem történt kihágás! Főleg, ha mindkét fél hibázott az esetben! Ennek következtében se Gábor, se az én büntetésemet nem tartom jogosnak.
2.) Miért is részesülök én figyelmeztetésben, mint a vizsgálni kért esetben leszorított/meglökött fél? Azért, mert utána egyszerűen nem veszem észre a fékpontot, túlcsúszok a bukótérbe és szabályosan, több pozíciót is feladva visszatérek a pályára???
3.) Milyen logika mentén azonos súlyú (csak a példa kedvéért, bocs Sumi) Tullner Attila kiforgatása, majd forgalommal szemben visszatérve ismételt balesetokozása a Gábor által elkövetett (vagy legalábbis általam vizsgáltatott) leszorítással/meglökéssel, amivel még pozíciót se szerzett???
Ne haragudj Metosz, de így utólag jobb lett volna, ha marad minden az eredetiben. Így csak még következetlenebb lett az egész, ez így mellőz bármiféle logikát vagy egészséges mércét.
Tamas Pazsy // Pázsy Tamás
| CPU: i7-4790 @ 4.0GHz | GPU: GIGABYTE GV-N770OC-2GD (GTX770 OC 2GB) | MOBO: ASUS B85M-G
| RAM: 2x8GB Kingston 1600MHz HyperX CL9 Blu DDR3 | PSU: CM Elite Power 600W | OS: Win 8.1 x64
| CPU: i7-4790 @ 4.0GHz | GPU: GIGABYTE GV-N770OC-2GD (GTX770 OC 2GB) | MOBO: ASUS B85M-G
| RAM: 2x8GB Kingston 1600MHz HyperX CL9 Blu DDR3 | PSU: CM Elite Power 600W | OS: Win 8.1 x64
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
Tudom és sajnálom, hasonló ahhoz mikor elgázol egy mentőautó. De nem volt működésképes a rendszer át kellett alakítani a bíráskodást, személyesen tegnap éjjel tudtam neki ülni a dolognak, ráadásul az általam vizsgált A1-ből nem lett úgy mond gond, félreértés volt Kálóczi Gábornál, Többszöri segélykérésre választ nem kaptam, ma viszont futamnap van, le kellett zárni a már így is réteshosszúságú témát. viewtopic.php?f=5&t=2164&p=73237#p73237Pico írta:
................Ne haragudj Metosz, de így utólag jobb lett volna, ha marad minden az eredetiben. Így csak még következetlenebb lett az egész, ez így mellőz bármiféle logikát vagy egészséges mércét.
Olyan büntetést senki nem kapott, ami sok siránkozást érdemelne, pontversenybe közvetlenül nem szóltunk bele, személyesen mindig álom volt hátulról rajtolni, jobbat nem is tehettek volna velem, sajnos nem került rá soha sor. Persze megértem, ha valaki ezt máshogy érzi.
Szóval elnézésed és megértésed kérem a csapatnevében, jómagam pedig nagyon sajnálom.
Jó versenyzést!
- barcalaci84
- Hozzászólások: 79
- Csatlakozott: kedd júl. 01, 2014 1:03 pm
Re: AC - Seat Leon EuroCup 2014 Silverstone Jelentkezés 01.2
metosz írta:Tudom és sajnálom, hasonló ahhoz mikor elgázol egy mentőautó. De nem volt működésképes a rendszer át kellett alakítani a bíráskodást, személyesen tegnap éjjel tudtam neki ülni a dolognak, ráadásul az általam vizsgált A1-ből nem lett úgy mond gond, félreértés volt Kálóczi Gábornál, Többszöri segélykérésre választ nem kaptam, ma viszont futamnap van, le kellett zárni a már így is réteshosszúságú témát. viewtopic.php?f=5&t=2164&p=73237#p73237Pico írta:
................Ne haragudj Metosz, de így utólag jobb lett volna, ha marad minden az eredetiben. Így csak még következetlenebb lett az egész, ez így mellőz bármiféle logikát vagy egészséges mércét.
Olyan büntetést senki nem kapott, ami sok siránkozást érdemelne, pontversenybe közvetlenül nem szóltunk bele, személyesen mindig álom volt hátulról rajtolni, jobbat nem is tehettek volna velem, sajnos nem került rá soha sor. Persze megértem, ha valaki ezt máshogy érzi.
Szóval elnézésed és megértésed kérem a csapatnevében, jómagam pedig nagyon sajnálom.
Jó versenyzést!
metosz!
kicsit úgy érzem túlságosan is magadra vetted, hogy páran megkritizáltuk a futam utáni bíráskodást...
a kritika igazából 2 dolognak szólt:
1. pár időben megóvott eset nem volt egyáltalán vizsgálva...ezt pótoltátok...
2.a különböző futamoknak külön bírója volt, ami nem is lenne probléma...csak egymás mellett/alatt olvasva furcsán jött ki h teljesen más súllyal szankcionálnak az adott bírók...Gilbert és Rpeti komolyabb pontlevonásokkal, míg te és Benga inkább csak figyelmeztetéssel ....
mindkét felfogásban van ráció, csak így egészében jött ki furcsán....
engem speciel nem is ez a Silverstoni futam döntései érdekelnek, csak h jó lenne ha a jövőre nézve átbeszélnétek , h milyen logika mentén ítélkeztek majd, h átjöjjön h mit akartok üzenni...milyen tipushibákat kerüljenek el a versenyzők , mert azok büntetve lesznek azonos súllyal bírótól függetlenül stb...(pl sokkal körültekintőbben menjünk ha van esély rá h mellénk érhet picit a másik)
amúgy speciel én jobban szeretem ha pontlevonással is büntettek adott esetben:)
szóval csak annyit szerettem volna mondani, h a bíráskodáson kicsit lehetne csiszolni szerintem, de magadra venni az esetleges kritikát szerintem felesleges...
a pozitív dolgokból kell erőt meríteni...
a futamok nagyon élvezetesek, magas színvonalúak (balesetek mindig vannak, meg elfékezések is:) ), a közvetítés hatalmas plusz pont, a szervezés úgy egészében is teljesen átgondolt és flottul működnek a dolgok, illetve ti rendeztétek eddig Magyarországon a legnagyobb létszámú futamot AC-val (Salzburgring ahol C szerver is lett indítva)és gyak a 2 szerver úgy néz ki folyamatosan megtelik, nem szállingóznak el az emberek...ennek oka van...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég